HCG, noen eksperter?

Zniri

Elsker forumet
Fikk svar på blodprøvene jeg tok når jeg var 6+1... Alt var bra da hvertall:P

Men det jeg lurer på er, hcg verdiene var på 25000. Normalt?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke peilig men håper noen har svar til deg jeg tok en når jeg var 5+5 og den var 71 000

Har ikke peilig men håper noen har svar til deg jeg tok en når jeg var 5+5 og den var 71 000
Da er jo dine myyye høyere enn mine, men det er ikke no unormalt at det er det ettersom jeg kan huske:) Jeg husker bare ikke normalen hehe!

hehe nei vet ikke normalen jeg heller, men legen sa min var veldig høy, så det var lite sannsynlig at jeg ville miste.

Høyres normalt ut. Eg målte hcg på mandag og hadde 20595, vente i spenning t i måro, på dagens prøve ;)

Legen min sa at det var vanskelig å si det med bare en prøve, måtte ha to for å hvor mye stigning det var for å kunne si om det var normalt eller ikke :)

Appen ❤️

Her er en oversikt, du er 6+1 som tilsvarer 30 DPO og her ser du hvordan HCG kan være.
Noen har høy og andre lavt, så lenge det har en grei stigning er alt i skjønneste orden :)

Vedlegg

• 1387520194882.jpg
    1387520194882.jpg
    71,3 KB · Visninger: 30
Jeg tok hcg prøve da jeg var 5+4 og 5+6 de var på 1700 og 3400 ca. Jeg går med tvillinger men dette var fortsatt helt normalt sa legen :) så lenge hcg stiger er alt normalt :)

Back
Topp