HCG nivåer og hvor langt på vei...

Ane ikke:( får ikke lov å ta noen prøver av legen før hun mener jeg er I uke 12!normalt?
Det er egentlig ikke standard å ta slike blodprøver som dette. Noen av oss får gjøre det fordi vi har blødninger og de vil da se om hcg stiger som normalt eller om det er en spontanabort.

Har hatt prøverør og derfor standard med målinger
4+1 158
4+3 456
4+5 904
Er det standard ved offentlig? Jeg har hatt privat og der var det ikke standard, men fikk ta pga blødninger uke 5/6 :)

Er det standard ved offentlig? Jeg har hatt privat og der var det ikke standard, men fikk ta pga blødninger uke 5/6 :)

Det varierer. Dette er mitt 13. søskenforsøk så er ferdig med det offentlige for lengst. Men når jeg hadde forsøk ved Riksen var det standard. Aleris hadde også det som standard. Hausken hadde ikke det som standard. Men IVF klinikken som vi bruker nå har det som standard.

Det varierer. Dette er mitt 13. søskenforsøk så er ferdig med det offentlige for lengst. Men når jeg hadde forsøk ved Riksen var det standard. Aleris hadde også det som standard. Hausken hadde ikke det som standard. Men IVF klinikken som vi bruker nå har det som standard.
13 stykk ja. For en hard kamp du har kjempet! Gratulerer så mye med den lille. Håper den holder seg i magen frem til termin ❤
Jeg hører til Hausken.

13 stykk ja. For en hard kamp du har kjempet! Gratulerer så mye med den lille. Håper den holder seg i magen frem til termin ❤
Jeg hører til Hausken.

Takk, jeg har mistet så mange så tør ikke tro på dette. Men håpet er her ❤
Gratulerer til deg også. De er flinke der, ble bare så lang reisevei for oss

Takk, jeg har mistet så mange så tør ikke tro på dette. Men håpet er her ❤
Gratulerer til deg også. De er flinke der, ble bare så lang reisevei for oss
Tusen takk ❤ Håper vi begge sitter med nyfødte babyer i mai.

Finnes det noe å måle med hjemme eller er det hos legen dere gjør det? Hørte aldri noe snakk om det i de andre 2 svangerskapene mine...

Jeg hadde hcg på 200 i uke 8 pga tvillinger. Man skal vel egentlig være fornøyd med at man ikke vet HCG-nivået sitt..det blir jo som regel målt ved blødninger, og for å sjekke at det er liv. Blødninger er mareritt under graviditet, spesielt når man har mistet en gang før.

Mine hcg-resultater iløpet av dette svangerskapet:
6+0: 19000
6+2: 41200

Hcg er jo selvsagt en indikasjon på om ting utvikler seg som det skal, men det skal sies at jeg også hadde normale hcg-resultater da jeg hadde MA og BO. Jeg tar derfor resultatene med en klype salt.

5+6: 14751
6+1: 26422

Jeg hadde hcg på 200 i uke 8 pga tvillinger. Man skal vel egentlig være fornøyd med at man ikke vet HCG-nivået sitt..det blir jo som regel målt ved blødninger, og for å sjekke at det er liv. Blødninger er mareritt under graviditet, spesielt når man har mistet en gang før.

Jeg skrev feil..den var selvsagt på over 200.000 i uke 8 med tvillinger!

Back
Topp