HCG nivå

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Altså man blir koko i dpo perioden også blir kan koko i test perioden også blir man koko i 3+ ukene :laughing021

3+3 hadde jeg hcg på 44
3+6 var det på 396
5+2 var det på 18193

Skal ta ny mandag for å se økning . Men i følge skjema er ikke dette høyt til å være 23dpo ?:scratch
 

Vedlegg

  • IMG_7180.png
    IMG_7180.png
    233 KB · Visninger: 50
Last edited:
Kan jeg spørre hvorfor du tar så mange målinger? Bare nysgjerrig da jeg tok selv denne uken, 4+2/16dpo og den var på 720. Siden klinikken sa resultatet var bra trengte jeg ikke ta flere prøver for å sjekke stigning:nailbiting:

Ellers kan jo høy hcg indikere flere fostere, men ingen fasit. Er jo veldig individuelt. Jeg hadde over 1500 i hcg på 16dpo med tvillingene - så for min del var det jo over dobbelt til sammenligning :)
 
Kan jeg spørre hvorfor du tar så mange målinger? Bare nysgjerrig da jeg tok selv denne uken, 4+2/16dpo og den var på 720. Siden klinikken sa resultatet var bra trengte jeg ikke ta flere prøver for å sjekke stigning:nailbiting:

Ellers kan jo høy hcg indikere flere fostere, men ingen fasit. Er jo veldig individuelt. Jeg hadde over 1500 i hcg på 16dpo med tvillingene - så for min del var det jo over dobbelt til sammenligning :)
Jeg har hatt to MA og fire kjemiske på ett år også henter jeg på operajon for å fjerne polypper nå i slutten på mai . Så jeg vil sjekke at alt går rette veien , er stigningen dårlig så betyr det at jeg kan ta en abort før eventuelt operajon å starte på nytt . For polyppene kan være en årsak til mine mist med tanke på at jeg har tre bra svangerskap før det . :Heartred Fordi man må vite stigning, må man ha noe å sammenligne med . Jeg hadde tvillinger med nr to , men mistet den ene i uke 11 . Da visste jeg ikke at jeg var gravid en gang . Og vi har tvillinger på mor side og mamma fikk trillinger . Så jeg ble brått nervøs her ….prøve på en nr 4 og ender med 6-7 :nailbiting:
 
tenk om dette stemmer :scratch :dead:
 

Vedlegg

  • IMG_7185.jpeg
    IMG_7185.jpeg
    769 KB · Visninger: 39
Skjønner :Heartred de sier vel at det uansett kun er ultralyd som kan med sikkerhet finne ut om det er flerlinger.
 
Har aldri målt hcg vi til meg. Kun den gangen jeg mistet for å sjekke det sank. Er dette noe man må spørre om?
Ja du kan bare spørre på legekontoret . At du ønsker en hcg måling . Så tar du to målinger med to tre dagers mellomrom . Jeg har aldri gjort det selv med de andre barna . Men siden vi har hatt to ma og noen kjemiske og jeg venter på operajon for å fjerne polyppene i livmora vil jeg vite om hcg er bra . Hadde det stått på stedet hvil kunne jeg kommet raskere til å ta abort enn å vente til uke 12 å oppdage at hjerte var slutta i uke 8 .
 
Back
Topp