Hcg-nivå

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Jeg får ikke time til blodprøver før til fredag om en uke. Er da 6+4. Til dere som har målt hcg, hvor høyt var det, og hvilken uke var dere i når testen ble tatt? Er super spent, fikk aldri noe svar i forrige svangerskap :happy:

Mener jeg tok blodprøve da jeg var 5+0 og den viste 7400 i hcg. Det er eneste gangen jeg testet det. Var bare for gøy egentlig siden jeg uansett skulle ta noen andre blodprøver.

Last edited:
Jeg er veldig usikker hvor langt jeg er på vei, siden jeg ammer fortsatt og har lange g uregelmessige sykluser. Regner med jeg har termin en gang i slutten av desember (satser på januarbaby da, gikk over med de to første :angelic:) så jeg er mellom 8+0 og 9+0 uker på vei. Var og tok blodprøve på tirsdag denne uken og da var HCG på 85 000 :nailbiting:

Jeg er veldig usikker hvor langt jeg er på vei, siden jeg ammer fortsatt og har lange g uregelmessige sykluser. Regner med jeg har termin en gang i slutten av desember (satser på januarbaby da, gikk over med de to første :angelic:) så jeg er mellom 8+0 og 9+0 uker på vei. Var og tok blodprøve på tirsdag denne uken og da var HCG på 85 000 :nailbiting:
Oi, se der ja :hilarious: satser på januar for deg!:joyful:

Hvorfor måler dere hcg nivået? Bare nysgjerrig.
Det var en generell blodprøve for å sjekke jern, vitaminer, mineraler etc. Og han legen tok HCG i samme slengen :smile

Jeg har tatt fordi jeg har mistet 2 ganger tidligere, sliter veldig m redsel for å minste igjen. Betryggende og se normale nivåer, skal ta nye til uka. 5+0 nå

Jeg målte forrige uke. Pga blødninger uka før der igjen.
Tirsdag - 277
Onsdag - 469
Fredag - 1500

Så det er bra stigning hvertfall. Den rakk ikke doble seg fra tirsdag til onsdag. Men det var jo ikke 24 timer engang, og det skal vel doble seg hvert 1,5 døgn.
I følge når jeg tror jeg hadde EL så var jeg 4+3 når den var på 1500. Gyn som tok UL på meg samme dag mente jeg var noen dager kortere. Så er veldig spent på om alt er som det skal når jeg skal tilbake på UL nå fredagen som kommer.

Jeg målte forrige uke. Pga blødninger uka før der igjen.
Tirsdag - 277
Onsdag - 469
Fredag - 1500

Så det er bra stigning hvertfall. Den rakk ikke doble seg fra tirsdag til onsdag. Men det var jo ikke 24 timer engang, og det skal vel doble seg hvert 1,5 døgn.
I følge når jeg tror jeg hadde EL så var jeg 4+3 når den var på 1500. Gyn som tok UL på meg samme dag mente jeg var noen dager kortere. Så er veldig spent på om alt er som det skal når jeg skal tilbake på UL nå fredagen som kommer.
Så spennende! Masse lykke til, håper du oppdaterer :joyful: er så spennende å følge alle sammen!:joyful::joyful:

Jeg tok en hcg 12 dpo og den var på 41. Tok en ny 16 mai som jeg får svar på i morgen. ikm den 17 mai. Blir nesten litt stressa når jeg ser deres høye resultat mot mine 41 :nailbiting: Men trøster meg med at jeg var såpass tidlig ute med hcg blodprøve..

Last edited:
Tok HCG prøve 5+4 og den var på over 14000 :nailbiting: normalt ? Haha Er 6+1 idag :)

Tok hcg prøve forrige tirsdag da var den på 4022 også tok jeg torsdagen etter og da var den på 4326. Altså ikke store stigningen . Var i uke 7 da, så er veldig spent på tidlig ultralyd på onsdag❤️ Men hcg er vel forskjellig fra person til person

Tok hcg prøve forrige tirsdag da var den på 4022 også tok jeg torsdagen etter og da var den på 4326. Altså ikke store stigningen . Var i uke 7 da, så er veldig spent på tidlig ultralyd på onsdag❤️ Men hcg er vel forskjellig fra person til person

Dette er vondt å skrive, men jeg er redd du bør forberede deg på dårlige nyheter :( Dine nivåer tilsvarer en doblingstid på 19 dager. Jeg håper inderlig jeg tar feil, og ønsker deg all mulig lykke til :Heartred

Dette er vondt å skrive, men jeg er redd du bør forberede deg på dårlige nyheter :( Dine nivåer tilsvarer en doblingstid på 19 dager. Jeg håper inderlig jeg tar feil, og ønsker deg all mulig lykke til :Heartred

Joda jeg har ikke en go følelse, blir isåfall min 2 MA❤️ :-( er igjennom ivf, så har brukt opp mine offentlige forsøk nå❤️ Så hva veien blir videre er uvisst.

Back
Topp