HCG nivå

Juliiianne

Andre møte med forumet
Hei noen som har tatt blodprøve for å se hva HCG nivået i blodet var? Jeg var hos dagen i uke 4+0 da jeg siste hadde en MA. HCG'en var då på 805. Finner ikke noen fornuftige svar på om dette er infor? Har tatt ny 2 dager etter for å se at det dobler seg, men får ikke det svaret før mandag

Jeg hadde litt over 4000 på 5+4, tok ny to dager etter jeg også, og venter som deg på svar på mandag. På tirsdag skal jeg innom for å ta en tredje blodprøve.

Vi mistet i uke 13 i MA, fosteret var så stort som det skulle være, men hjertet slo ikke lenger.

Over 800 på 4+0 var høyt, krysser fingrene for at vi begge har god økning på manag:love017

Det er innafor, men sier likevel ingenting før du har svar på den som er tatt etterpå. Det er stigningen som er viktig..

Jeg hadde litt over 4000 på 5+4, tok ny to dager etter jeg også, og venter som deg på svar på mandag. På tirsdag skal jeg innom for å ta en tredje blodprøve.

Vi mistet i uke 13 i MA, fosteret var så stort som det skulle være, men hjertet slo ikke lenger.

Over 800 på 4+0 var høyt, krysser fingrene for at vi begge har god økning på manag:love017

Er ikke bekymret denne gangen, men fordi jeg hadde MA sist der hjerte sluttet å slå ( sånn som med deg, alt annet vokste, men hjerte var stoppet, og det var tvillinger) har vi tatt hcg denne gangen for å se at stigningen stemmer, vil virkelig ikke igjennom det samme en gang til, ble flere dager på kk sist. virkelig ikke noe kjekt.
Syntes 805 var mye for å være to uker etter befruktning, i hvertfall i følge alle tabellene jeg har sett på. Ble derfor litt nysgjerrig på om det eller lavt :-P
Du må gi en lyd på mandag om hvordan det har gått! :-D

Det er innafor, men sier likevel ingenting før du har svar på den som er tatt etterpå. Det er stigningen som er viktig..

Er ikke bekymret denne gangen, symptomene er sterke, og ingen spotting. Egentlig mest nysgjerrig på hva som er normalt hcg nivå i uke 4+0, de fleste tabellene jeg finner er 805 høyt for å bare være 4+0. Vet det er stigningen som er viktig, så vi krysser alt vi har :-)

Hei noen som har tatt blodprøve for å se hva HCG nivået i blodet var? Jeg var hos dagen i uke 4+0 da jeg siste hadde en MA. HCG'en var då på 805. Finner ikke noen fornuftige svar på om dette er infor? Har tatt ny 2 dager etter for å se at det dobler seg, men får ikke det svaret før mandag

Jeg målte hcg på fredag og skal tilbake i morgen (er 5+3 i dag). Har igrunnen ingen bekymringer, men mistet 5+5 i august, så vil bare se at det stiger normalt :) Som det blir nevnt er det lite som kan konkluderes med når en bare har en prøve. Krysser fingrene for oss alle :)

Jeg målte hcg på fredag og skal tilbake i morgen (er 5+3 i dag). Har igrunnen ingen bekymringer, men mistet 5+5 i august, så vil bare se at det stiger normalt :) Som det blir nevnt er det lite som kan konkluderes med når en bare har en prøve. Krysser fingrene for oss alle :)

Masse lykke til, til deg og! håper spirene holder denne gangen <3

Tok blodprøve på torsdagen bare for å få det bekreftet via blodprøve også. Men lurer på om jeg skal ta en i morra bare for å se hvordan stigningen er

Målte hCG på torsdag, da var jeg 4+5. Ringte på fredag, men da hadde de ikke fått sendt inn prøven på torsdag. Den gikk inn på fredag...
Skal tilbake i morgen og ta andre prøve. Da får jeg vite hva det var på torsdag også... Nervøs

Målte hCG på torsdag, da var jeg 4+5. Ringte på fredag, men da hadde de ikke fått sendt inn prøven på torsdag. Den gikk inn på fredag...
Skal tilbake i morgen og ta andre prøve. Da får jeg vite hva det var på torsdag også... Nervøs

Masse lykke til! Går nok kjempe bra skal du se <3 Det er klart man blir nervøs, i hvertfall når man har vært igjennom en MA.

Masse lykke til! Går nok kjempe bra skal du se <3 Det er klart man blir nervøs, i hvertfall når man har vært igjennom en MA.

Ja, man blir helt tullete. Kroppen min brukte 6mnd fra MA til den ble normal også. Og jeg gikk gravid i 3mnd før det... Så om man skal "miste" 9mnd hver gang så er det ikke bare bare det heller... Skal på TUL 3.feb også. Men kommer nok ikke til å slappe av med det første....

Ja, man blir helt tullete. Kroppen min brukte 6mnd fra MA til den ble normal også. Og jeg gikk gravid i 3mnd før det... Så om man skal "miste" 9mnd hver gang så er det ikke bare bare det heller... Skal på TUL 3.feb også. Men kommer nok ikke til å slappe av med det første....

Min ble ikke seg selv igjen. Vi prøvde bare å unngå å ha sex når jeg hadde eggløsning i håp om at kroppen skulle bli seg selv igjen først så ikke en ny MA ( eller sa ) skulle skje. Var hos legen for å ta ny celleprøve, fikk da beskjed om at jeg hadde eggløsning innen 4 dager, sa det til gubben som sa han ville vi bare skulle ha sex for å se:-) Jaggu traff vi på første forsøk ( egentlig ikke sjokkert, er over gjennomsnittet fruktbar). Så håper vi på det beste ❤️ Har en god følelse denne gangen

Du må gi oss en lyd når du har vært på tul! Går nok kjempe bra denne gangen skal du se ❤️❤️

Min ble ikke seg selv igjen. Vi prøvde bare å unngå å ha sex når jeg hadde eggløsning i håp om at kroppen skulle bli seg selv igjen først så ikke en ny MA ( eller sa ) skulle skje. Var hos legen for å ta ny celleprøve, fikk da beskjed om at jeg hadde eggløsning innen 4 dager, sa det til gubben som sa han ville vi bare skulle ha sex for å se:-) Jaggu traff vi på første forsøk ( egentlig ikke sjokkert, er over gjennomsnittet fruktbar). Så håper vi på det beste [emoji173]️ Har en god følelse denne gangen

Du må gi oss en lyd når du har vært på tul! Går nok kjempe bra denne gangen skal du se [emoji173]️[emoji173]️

Det er jeg også :) med én gang kroppen var normal igjen, satt den.
Vi får håpe og krysse alt for at vi er heldigere denne gangen️️ [emoji173]️

Det skal jeg. Har du fått time til TUL?

Back
Topp