Hcg nivå

Sofius

Forelsket i forumet
Første hcg prøve kom tilbake i dag og var på 45:-)

Noen som har erfaring med sånt? Forhåpentligvis svar på neste prøve på mandag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I følge det jeg finner på nettet er du helt etter normale hcg-nivåer:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Det viktigste med hcg nivået er att det dobler seg i løpet av 2 eller 3 dager :) lykke til med neste prøve :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Tusen takk! Er veldig spent på neste prøve.. håper virkelig jeg får svar på mandag!:) Jeg har en veldig god følelse på svangerskapet.. god følelse på at alt skal gå bra.. så får vi håpe magefølelsen stemmer:) Har også kjempe på følelsen at det er gutt.. og har hørt at med gutt er hcg lavere enn med jenter:)

Så bra magefølelsen er bra da :) det er min også denne gangen:)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Hvordan gikk dette den gang? :)

Det gikk dårlig:( hadde en MA.. legene mente jeg burde være 10 uker på vei og at spira slutta å vokse i uke fem..

Alt kom heldigvis ut av seg selv til slutt:)

Tok det så lang tid før du fikk blødning?
Jeg er redd det samme er skjedd hos meg, jeg var på tidlig UL 6+5 men da fikk han ikke til å se noe embryo. Men livmor og alt annet var fint og alt var som det skal være hos en gravid.
Men som jeg leser om alle andre her inne som har vært på tidlig UL så har de sett hjerteaktivitet tidligere en 6+5.
Jeg er bekymret for at det har stoppet å utvikle seg, men tenker siden det er så tidlig vil det jo ende i en SA? Og blødningen vil jo da komme ganske raskt?.

Det var leit :( Samtidig, godt at kroppen ryddet opp for deg.

Her har jeg fått beskjed om at hcg´n min synker. den gikk fra 37 (4+5), til 92 (5+1) og igår var den kun på 85 (5+4).

Aner jo hva som kommer, men har ingen tegn til blødning el. smerter. Bare vonde pupper..... :mad:

Å nei, 2015bliråret!!!!! Dere som har prøvd så lennge også........... et år, ikke sant? Nå ble jeg bekymret også... HÅPER det ikke stemmer altså. Kan det stige igjen tro? Det hadde jo ikke gått mye ned da.. Hva blir next nå da? UL? Vente? Føler med deg!!! Klem

Ja tok såpass lang tid..

Og det gjorde sykt vondt!

Etter å ha prøvd i 2.5 var det sykt urettferdig:(

Føler virkelig med deg Sofius<3 håper det klaffer for dere veldig snart igjen! Mange klemmer
2015bliråret: hcg har ikke sunket noe store tall, betyr det kanskje at det er no håp for at det stiger igjen mon tro? Krysser alt for deg..

Jeg synes veldig synd på deg også Sofius!! Fikk ikke med det i stad... Du må jo ha vært helt knust! Jeg tror jeg blir det selv hvis dette går galt, og vi har et barn fra før, og har prøvd i bare 3 mnd før det klaffet. Kan ikke forestille meg den smerten dere må føle på... Håper det klaffer snart igjen, som applepie sier!!! Og at det da holder helt ut..... Klem

Jeg er forresten også veldig skuffet idag, for jeg må vente over helga med å få svar fra legen på min 2. HCG-prøve... De skulle ringe hvis svaret kom idag, men det har de ikke gjort... Så da må jeg gå i uvissheten hele helgen... Ikke noe gøy dette! Føler hele uke 6 +en del i uke 5 har blåst vekk i bekymringer, istedenfor i glede over at dette går fremover! I morgen er jeg jo liksom 7+0, men jeg tør ikke glede meg over hver uke nå, da jeg ikke har noe symptomer og alt er usikkert... Blør ikke da, men det gjør man jo heller ikke ved MA ofte... Og hvis babyen fortsatt lever inni der, er jeg redd at siden HCG var lavere enn "etter boken", at den feiler noe også......

Back
Topp