Hcg nivå - vet du ditt?

Lippa

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Jeg har en skikkelig komplisert sak, hvor jeg siden 18/11 har hatt hcg på 55, så ned til 17, og mandag denne uken opp til 1558.

Aner ikke hvor jeg hører til eller hvor langt på vei jeg er, så er det noen her som vet hcg nivået sitt?

jeg vet min.. den er på ca 39 000 på mandagen... er 7+0 i dag.
men hadde ca 2400 når jeg var 4+5?

vet ikke om det hjelper noe? har du fått målt på nytt igjen?

Jeg hadde hcg på 86 når jeg var 4 uker
4+5 var det på 900
7 uker var det 55000
Det viktigste er at det stiger og det er store forskjeller fra person til person.
Håper det kan hjelpe :)

Er det vanlig at man tar hcg om det ikke har vært noe blødninger el andre ting i svangerskapet?? Tok det kun når jeg var 4 uker.

Er det vanlig at man tar hcg om det ikke har vært noe blødninger el andre ting i svangerskapet?? Tok det kun når jeg var 4 uker.

Nei, eller det spørs jo om man spør legen sikkert? Jeg får flere pga blødning i hvertfall ;)

Visste dere at hvor høyt HCG nivået er, kan ha noe med babyens kjønn å gjøre?
- Hormonet humant chorion-gonadotropin (hCG) er en vanlig årsak til svangerskapskvalme, og i jente-svangerskap produserer kvinnens kropp mer av nettopp dette hormonet.

Nå fikk jeg veldig lyst å dra til legen og teste HCG nivået mitt og sammenligne med mitt forrige svangerskap :D
En liiiiiten pekepinn iaf :D spennende!

Når jeg var 8+0 hadde jeg 124.000 i hcg :o var ikke det ENORMT høyt?

Visste dere at hvor høyt HCG nivået er, kan ha noe med babyens kjønn å gjøre?
- Hormonet humant chorion-gonadotropin (hCG) er en vanlig årsak til svangerskapskvalme, og i jente-svangerskap produserer kvinnens kropp mer av nettopp dette hormonet.

Nå fikk jeg veldig lyst å dra til legen og teste HCG nivået mitt og sammenligne med mitt forrige svangerskap :D
En liiiiiten pekepinn iaf :D spennende!

spennede :) målte aldri sist gang jeg.

Back
Topp