HCG nivå blodprøve

Ja forstår ikke så mye av det, men det lå på 16000 viste blodprøven fra torsdag :)

Da stig det jo veldig bra. På 8 dager skal det jo doble seg 4 ganger. Altså 700 til 1400, 1400 til 2800, 2800 til 5600 og 5600 til 11200.
Tok bare å rundet av tallet for å regne lettere [emoji4]
Og du er på 16000, noe som er kjempebra [emoji4]

Da stig det jo veldig bra. På 8 dager skal det jo doble seg 4 ganger. Altså 700 til 1400, 1400 til 2800, 2800 til 5600 og 5600 til 11200.
Tok bare å rundet av tallet for å regne lettere [emoji4]
Og du er på 16000, noe som er kjempebra [emoji4]

Takk! Forstår ikke helt disse tallene, men det har steget fint heldigvis :)

Ja godt å høre at det har steget fint :) Skal du ta blodprøve i dag?

Har tatt i dag tidlig, men får ikke svaret før i ettermiddag. Sykt spent! [emoji5]

Så raskt du får svar, her må vi trippe og vente to dager :) Blir spennende!

Ja, hvis vi tar bp på Riksen før kl 9 på morgenen kan vi som regel få svar på ettermiddagen [emoji5] Vi er heldige sånn. Hadde jeg tatt det på ett annet legesenter måtte vi ventet noen dager.

Ja, hvis vi tar bp på Riksen før kl 9 på morgenen kan vi som regel få svar på ettermiddagen [emoji5] Vi er heldige sånn. Hadde jeg tatt det på ett annet legesenter måtte vi ventet noen dager.

Hvor i landet bor dere da? Er det Rikshospitalet som følger deg opp?

Hvor i landet bor dere da? Er det Rikshospitalet som følger deg opp?

Bor i Oslo-området.
Blir fulgt opp på riksen siden jeg har fått fertilitetsbehandling der. Har blitt overstimulert som kan være alvorlig og derfor følger de meg tett akkurat nå. Hcg hadde steget til 1280 så alt er bra [emoji5]

Så bra, hvor mange uker er du på vei? Er dette første barnet deres?

4+4 i dag [emoji5] første barnet ja! Eller to kanskje.

De satt inn 2 egg og jeg mistenker pga de høye hcg verdiene at kanskje begge klamrer seg fast. Lever i frydefull angst akkurat nå [emoji12]

Har du barn fra før?

4+4 i dag [emoji5] første barnet ja! Eller to kanskje.

De satt inn 2 egg og jeg mistenker pga de høye hcg verdiene at kanskje begge klamrer seg fast. Lever i frydefull angst akkurat nå [emoji12]

Har du barn fra før?
Oj så spennende :) Når får dere vite om dere venter to? Skal dere ha en tidlig ultralyd?

Vi venter en attpåklatt :) Har to jenter fra før på 13 og 19, og han har jente 9 og gutt 4.
Hadde ikke tenkt å få flere barn, men han ønsket et felles barn, så etter å ha tenkt på og veid frem og tilbake bestemte vi oss for å prøve. Gleder oss veldig nå som frøet er på vei :)

Back
Topp