Hcg nivå 179 en dag før ikm

Februarspire2018

Flørter med forumet
Hei dere alle! Jeg fikk nettopp svar på hcg prøvene jeg tok hos legen for ca 1 uke siden. Den var 179, tatt en dag før IKM, altså 13 dpo. Er dette bra?! Synes nesten det var litt høyt, kansje jeg kan være lengre på vei en antatt? Noen som har erfaringer?
 
Hei dere alle! Jeg fikk nettopp svar på hcg prøvene jeg tok hos legen for ca 1 uke siden. Den var 179, tatt en dag før IKM, altså 13 dpo. Er dette bra?! Synes nesten det var litt høyt, kansje jeg kan være lengre på vei en antatt? Noen som har erfaringer?

Du er helt innenfor normalen :)
 
39878c12cb48578c0b6918d45365325f.png


Denne oversikten synes jeg er fin :)
 
Som du ser er det laveste, høyeste og gjennomsnittsverdier som er listet opp, knyttet til hver enkelt DPO. 179 på dpo13 er jo over snittet, men du skal ikke mer enn 3 dager fremover før det er under snittet :) så det kan godt hende du er et par dager lenger frem i løypa enn du tror, eller også at du produserer HCG raskt eller kanskje du har to stk inni der? ;)
 
Tusen takk for svar, og tabell! Søsteren min fikk nettopp tvillinger, så muligheten er der! Blir spennende å se på TUL i uke 8:) Skal ta ny hcg på fredag igjen.. Håper den har steget mye, virker iallefall sånn på kroppen:)
 
Alt så bra ut til nå! [emoji7] Det er mest sannsynlig eneggede, skal på ny UL på sykehuset for å se om de deler fosterpose eller ikke..
 
Gratulerer [emoji7]
 
Back
Topp