Hcg-måling

Hcg-målingene sank på sist prøve og nå har blødning og smerter startet…

Har blitt henvist til gynekolog for sjekk siden dette er 2. SA og vi har prøvd siden september 2023. Vet mange her inne ville sagt det var så tidlig at det er kjemisk, men fastlege teller dette som enda en SA. Uten at jeg vet alt om kjemisk, så har jeg også forstått det slik at da kommer vanlig mens, bare forsinket. I denne omgang kom det ut det som så ut som foster/morkake og er mye mer lik sist SA en noen mens jeg har hatt tidligere.
Beklager så mye, sender deg varme tanker ❤️ Helt enig med legen din, det er ikke kjemisk, kjemisk er blødning uten rester, mens sa er med rester.

Hva er veien videre? Vurderer legen å gi deg støtte medisiner?

Hcg-målingene sank på sist prøve og nå har blødning og smerter startet…

Har blitt henvist til gynekolog for sjekk siden dette er 2. SA og vi har prøvd siden september 2023. Vet mange her inne ville sagt det var så tidlig at det er kjemisk, men fastlege teller dette som enda en SA. Uten at jeg vet alt om kjemisk, så har jeg også forstått det slik at da kommer vanlig mens, bare forsinket. I denne omgang kom det ut det som så ut som foster/morkake og er mye mer lik sist SA en noen mens jeg har hatt tidligere.
Uff så trist, men siden du er kun i uke 4-5 kan det ha vært foster/morkake fra forrige SA som kom ut? Ellers var du nok en del lengre på vei.

Så bra du får utredning, krysser fingrene for at det går på neste ❤️

Uff så trist, men siden du er kun i uke 4-5 kan det ha vært foster/morkake fra forrige SA som kom ut? Ellers var du nok en del lengre på vei.

Så bra du får utredning, krysser fingrene for at det går på neste ❤️
Tviler på det er fra sist siden det var i august, og alt kom ut sist også. Har også hatt 3 normale sykluser med vanlig mens-blødning siden den gang. Kan jo ha vært noe lenger på vei, men ikke godt å si.

Beklager så mye, sender deg varme tanker ❤️ Helt enig med legen din, det er ikke kjemisk, kjemisk er blødning uten rester, mens sa er med rester.

Hva er veien videre? Vurderer legen å gi deg støtte medisiner?
Takk for det :Heartred

Legen henviste meg videre til gynekolog og henviser eventuelt til fertilitetsklinikk derfra ut fra eventuelle funn/ikke funn. Fikk beskjed om at jeg kom til å få time i januar, men fikk ikke før i slutten av april…

Så det blir vel bare for oss å prøve videre frem til da.

Takk for det :Heartred

Legen henviste meg videre til gynekolog og henviser eventuelt til fertilitetsklinikk derfra ut fra eventuelle funn/ikke funn. Fikk beskjed om at jeg kom til å få time i januar, men fikk ikke før i slutten av april…

Så det blir vel bare for oss å prøve videre frem til da.
Da er det iallfall noe som skjer, håper du kan få svar på hva det er som skjer. Kjempedumt at du må gjennom alt dette :sorry:

Back
Topp