Hcg måling

Har hatt innsett i dag. Mener det var 5-dagers Blastocyst, gradert til 5AA. Er så lenge siden uttak, så ble brått litt usikker på antall dager) Krysser fingrene for meg selv

Er det noen som kan hjelpe meg med utregning? Er litt grønn på dette, og skjønner ikke helt hvordan man regner uker ved Ivf kontra «naturlig» graviditet. Det vil jeg jo så klart få beskjed om ved eventuell positiv test, men synes det er gøy å vite sånn omtrent likevel

Har hatt innsett i dag. Mener det var 5-dagers Blastocyst, gradert til 5AA. Er så lenge siden uttak, så ble brått litt usikker på antall dager) Krysser fingrene for meg selv

Er det noen som kan hjelpe meg med utregning? Er litt grønn på dette, og skjønner ikke helt hvordan man regner uker ved Ivf kontra «naturlig» graviditet. Det vil jeg jo så klart få beskjed om ved eventuell positiv test, men synes det er gøy å vite sånn omtrent likevel
Nå har du desverre havnet i en dagbok, hvis du heller går hit f.eks https://forum.babyverden.no/threads/oktober-2023.2043103/ så havner du hos de som til og med ligger likt som deg! :happy: og ved innsett av 5dagers så er du 2+5 ved innsett.

Hos meg regnet de at jeg var 2+5 fra innsett, og i denne prøveverden regnes en blastocyst som du er 5 dpo (dager etter eggløsning).

Ja jeg så det nå, at jeg har skrevet i helt feil tråd. Beklager det, og beklager til trådstarter!

Tusen takk for svar på spørsmålet
Nei vet du at nå er det jeg som har sett feil :hilarious: unnskyld! Du er ikke i noen dagbok! Men som sagt, henge litt på oktober-gjengen vil nok gjøre det godt :)

Oi, dårlig å få bare et brev da.. synes det var så oppløftende å snakke med de på tlf. Ja, det blir oppstart på Menopur neste syklus, denne gangen starter jeg på dose 185. Spennende! Håper jo selvsagt at vi skal få det til selv før men, har ikke så stor tro på det selv om jeg håper ❤️
Oi allerede?! Så bra da! :) Hvor får du behandling? Jeg må nok belage meg på noen mnd venting kanskje? Lange køer på Riksen.

Oi allerede?! Så bra da! :) Hvor får du behandling? Jeg må nok belage meg på noen mnd venting kanskje? Lange køer på Riksen.
Ja, glad for det altså! Får behandling på St. Olavs ☺️ Er det så lange køer på Riksen? :sorry: Håper du slipper å vente så lenge da.. Kan du ikke ringe de å høre?

Ja, glad for det altså! Får behandling på St. Olavs ☺️ Er det så lange køer på Riksen? :sorry: Håper du slipper å vente så lenge da.. Kan du ikke ringe de å høre?
Er nok en del lengre ventetid ja. Jeg ble henvist i januar, og fikk først nå forsøk nr 1. Jeg sender de nok en melding til på helsenorge på mandag ;)

Back
Topp