Satt inn en blasto 03.10 og fikk svakt positiv test etter en ukes tid. Stigningen har omtrent ikke vært tilstede, men det har steget minimalt og egentlig stoppet opp. Er i utgangspunktet 4+6 i dag. Tok blodprøver mandag, altså en dag før testdag som lå på 16, har tatt en ny i dag. Kjenner egentlig ingenting av symptomer, ingen murring og lignende.
Noen som har opplevd dette før? Ordnet kroppen opp selv eller måtte du ta de pillene? Jeg skjønner ikke helt at det overhodet er noe inni der heller når hcg er så lavt som 16. Trenger jeg være bekymret for EXU?
Håper noen kan svare meg Venter på tlf fra sykehuset, håper de kan ta meg inn for å sjekke at det ikke ligger noe utenfor livmor.
Noen som har opplevd dette før? Ordnet kroppen opp selv eller måtte du ta de pillene? Jeg skjønner ikke helt at det overhodet er noe inni der heller når hcg er så lavt som 16. Trenger jeg være bekymret for EXU?
Håper noen kan svare meg Venter på tlf fra sykehuset, håper de kan ta meg inn for å sjekke at det ikke ligger noe utenfor livmor.