Hcg måling

Noen som har målt hcg? Er 4+4 og hcg er på 1300. Er ikke det høyt?! :schocked028
Min var på 1400 4+5. Er vell helst stigningen som indikerer om det er høyt, hCG er sååå forskjellig fra person til person. Pluss ein kan også være eit par dager lengre på vei enn antatt (om det ikkje er insett då).
 
Ikke for å kuppe tråden, men hcg-måling - er dette noe legekontorene tar om man stikker innom, eller må man ha time?

Jeg er dødsbekymra, synes ikke testene stiger. Tror jeg må ringe i dag og høre om måling…
 
Ikke for å kuppe tråden, men hcg-måling - er dette noe legekontorene tar om man stikker innom, eller må man ha time?

Jeg er dødsbekymra, synes ikke testene stiger. Tror jeg må ringe i dag og høre om måling…
Jeg ringte bare å legen rekvirere.. ba om to målinger denne uka og to forrige uke :)
 
Målte HCG i går, 4+4 og min er 1100.. så 1300 er ganske så normalt:) jeg tok min kl 8 på morgenen . Å når det dobles så raskt så kan timer avgjøre noen hundre :)
 
Jeg har målt 4 ganger.
3+3 var den 21
3+6 var den 77
4+6 var den 3700! Syntes det var en voldsom økning, men det er jeg jo superglad for :)
Venter på svar på siste fra i dag, 5+1.
 
Her kom det svar fra legen nå, så seint! Men siste prøve, fra i dag 5+1, var på 7200. Ikke helt dobbling på 2 døgn, da skulle den vert 7400, men det er vel dobbling på 2-3 døgn (?). Legen sa i hvert fall at det var fin stigning, så får håpe på det :)
 
Her kom det svar fra legen nå, så seint! Men siste prøve, fra i dag 5+1, var på 7200. Ikke helt dobbling på 2 døgn, da skulle den vert 7400, men det er vel dobbling på 2-3 døgn (?). Legen sa i hvert fall at det var fin stigning, så får håpe på det :)
Det er mere enn bra nok :)
 
Her kom det svar fra legen nå, så seint! Men siste prøve, fra i dag 5+1, var på 7200. Ikke helt dobbling på 2 døgn, da skulle den vert 7400, men det er vel dobbling på 2-3 døgn (?). Legen sa i hvert fall at det var fin stigning, så får håpe på det :)
Den skal ikke dobles på 48 timer når det er så høyt :) Det er veldig god måling❤️
 
Jeg målte i går for første gang 6+0 og den var på 42400 :wtf:
 
Back
Topp