Hcg måling.

Babyklein

Forelsket i forumet
Hei, jeg tok hcg blodprøve til legen 3.desember (14dpo)Fikk svar på at den var 20 da. Skal ta en ny hcg prøve på fredagen

5.desember(4+2) fikk jeg 2-3 på digital, så håper så inderlig at hcg har steget nok. Legen var ikke bekymret. Men jeg blir nå det :facepalm:

Noen her som har hadd ca hcg nivå
 
Hei, jeg tok hcg blodprøve til legen 3.desember (14dpo)Fikk svar på at den var 20 da. Skal ta en ny hcg prøve på fredagen

5.desember(4+2) fikk jeg 2-3 på digital, så håper så inderlig at hcg har steget nok. Legen var ikke bekymret. Men jeg blir nå det :facepalm:

Noen her som har hadd ca hcg nivå
Åssen gikk det? Lurer...hadde 16 i hcg 11 dpo og 52 14 dpo.
 
Jeg virkelig håper. Men kjenner jeg har mistet gleden helt nå. Jeg skal ta nye prøver i morgen. Håper på ett veldig hopp i hcg nivåer. Torsdag var det 52, så det burde jo være på godt over 200 ihvertfall. Men selv det er veldig lavt.
 
Det gikk ikke veien den gangen desverre.
Åhh Så trist....tror virkelig ikke det går veien her heller desverre. Men får vel mere svar i morgen. Veksler med å knekke helt sammen. For så å google solskinnshistorier. Håper jo hele tiden. Tester og tester...men strimler fra babyplan blir ikke sterkere...heller ikke svakere. Blir helt fullstendig ødelagt av dette jeg Etter 2 års prøving hadde jeg så inderlig ønsket at denne lille spiren ville sitte. Men tror bare jeg må forberede meg på det jeg allerede vet. Sender masse styrkeklemmer til deg ❤️
 
Back
Topp