Hcg måling

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Da jeg ikke tempet eller el testet denne pp, så veit jeg ikke akkurat når eggløsning var, og med varierende syklus etter MA så tror jeg at jeg er ca 4+5 idag.
Målte hcg igår som var rpå 2400. Skal ta ny i morgen, og blir spennende å se om det dobler seg som det skal. :)
Andre som har målt hcg?
 
Tok i Går som eg ikkje har fått svar på og skal ta nummer to på fredag ☺️
E veldig spent om det dobler seg som det skal
Full i angst for alt som kan skje, så er jo ei lita betrygging å sjå hcg verdiar ☺️
 
Så nå at jeg hadde 2400 i hcg ved 18 dpo ved forrige graviditet som endte i MA, og jeg er ca 18 eller 19 dpo nå... Liker ikke at det er likt.
 
Tenkte jeg kanskje skulle høre om jeg kan ta det i morgen når jeg er hos legen :)
 
Jeg prøvde å dra innom legen i dag for å ta hcg måling, men da måtte jeg visst ha legetime :/ Har dere andre hatt det?
Er 5 uker i dag og den digitale testen viste Gravid 2-3 så jeg ville ta måling for å roe nervene
 
Så nå at jeg hadde 2400 i hcg ved 18 dpo ved forrige graviditet som endte i MA, og jeg er ca 18 eller 19 dpo nå... Liker ikke at det er likt.
Fant denne [emoji4] selvom det er likt nå, så betyr ikke at det vil gå galt denne gangen [emoji173]Screenshot_20180404-154856.jpg
 
Er det vanlig å bare måle hcg sånn uten videre? Bare lurer.:) Skjønner de som har gjennomgått MA/SA og er litt ekstra engstelig i denne runden da...
 
Nei. Vil ikke si det er vanlig. Har selv bare målt på indikasjon pga blødning. Har lyst å måle denne gangen men det er evt bare for å stille nyskjerrigheten. Det forteller bare om det ser greit ut akkurat nå. Hadde en MA der fosteret døde 8+5 og da var hcg normal i uke 5. Så jeg venter til tidlig ul om halvannen uke (privat)
Er det vanlig å bare måle hcg sånn uten videre? Bare lurer.:) Skjønner de som har gjennomgått MA/SA og er litt ekstra engstelig i denne runden da...
 
Er det vanlig å bare måle hcg sånn uten videre? Bare lurer.:) Skjønner de som har gjennomgått MA/SA og er litt ekstra engstelig i denne runden da...

Er nok ikke så vanlig. Jeg er bare fryktelig nysgjerrig og liker å følge med på alt :)
 
Når testet dere om dere var gravide første gang? Jeg venter mensen 14.april men orker ikke vente haha.. men ikke vits å bruke masse penger på tester heller. Med storesøster klarte jeg å vente til jeg var to dager over forventet mensen. Men nå klør det sånn i fingrene etter å bare teste med en gang. Men da blir jeg nok skuffet når jeg får negativ siden det ikke er evt nok hcg enda.. Sorry rotete innlegg.
 
Nei. Vil ikke si det er vanlig. Har selv bare målt på indikasjon pga blødning. Har lyst å måle denne gangen men det er evt bare for å stille nyskjerrigheten. Det forteller bare om det ser greit ut akkurat nå. Hadde en MA der fosteret døde 8+5 og da var hcg normal i uke 5. Så jeg venter til tidlig ul om halvannen uke (privat)
Jeg hadde perfekt hcg hele veien ved BO (manglende fosteranlegg)
 
Når testet dere om dere var gravide første gang? Jeg venter mensen 14.april men orker ikke vente haha.. men ikke vits å bruke masse penger på tester heller. Med storesøster klarte jeg å vente til jeg var to dager over forventet mensen. Men nå klør det sånn i fingrene etter å bare teste med en gang. Men da blir jeg nok skuffet når jeg får negativ siden det ikke er evt nok hcg enda.. Sorry rotete innlegg.
Testet positivt med digital 1-2 uker 10 DPO som var en torsdag, IKM var da mandagen etter :) Hadde ikke testet noe før, så kan hende det hadde slått ut tidligere :)
 
Når testet dere om dere var gravide første gang? Jeg venter mensen 14.april men orker ikke vente haha.. men ikke vits å bruke masse penger på tester heller. Med storesøster klarte jeg å vente til jeg var to dager over forventet mensen. Men nå klør det sånn i fingrene etter å bare teste med en gang. Men da blir jeg nok skuffet når jeg får negativ siden det ikke er evt nok hcg enda.. Sorry rotete innlegg.

Fikk gravid 1-2 uker 9dpo :) så fikk jeg to streker på de strimlene 8dpo :) testet ikke før det
 
Når testet dere om dere var gravide første gang? Jeg venter mensen 14.april men orker ikke vente haha.. men ikke vits å bruke masse penger på tester heller. Med storesøster klarte jeg å vente til jeg var to dager over forventet mensen. Men nå klør det sånn i fingrene etter å bare teste med en gang. Men da blir jeg nok skuffet når jeg får negativ siden det ikke er evt nok hcg enda.. Sorry rotete innlegg.

Jeg fikk to tydelige positive tester på 9 dpo:happy:
 
Ok! Var 4+5 på onsdag med hcg nivå på 1911:happy: men! Har hatt litt lys brun/rosa utflod siden tirsdag. Har 4 SA bak meg som startet sånn, så er veldig bekymret for hvordan dette vil gå:nailbiting:
 
Ok! Var 4+5 på onsdag med hcg nivå på 1911:happy: men! Har hatt litt lys brun/rosa utflod siden tirsdag. Har 4 SA bak meg som startet sånn, så er veldig bekymret for hvordan dette vil gå:nailbiting:
Lykke til, håper det er ufarlig denne gangen
 
Jeg målte igår. 4+4 og hcg var på 2823. Legen min fortalte meg at det var ganske lavt, noe jeg ikke helt forstår av å lese tabell og rundt om på internett..? Snakk om å stresse opp en stakkars nevrotisk førstegangsgravid..
 
Jeg målte igår. 4+4 og hcg var på 2823. Legen min fortalte meg at det var ganske lavt, noe jeg ikke helt forstår av å lese tabell og rundt om på internett..? Snakk om å stresse opp en stakkars nevrotisk førstegangsgravid..

Så unødvendig sagt! Ta det med ro du og ikke hør på han :Heartpink
 
Jeg målte igår. 4+4 og hcg var på 2823. Legen min fortalte meg at det var ganske lavt, noe jeg ikke helt forstår av å lese tabell og rundt om på internett..? Snakk om å stresse opp en stakkars nevrotisk førstegangsgravid..
Det er jo en veldig høy verdi ift 4+4 dessuten er det stigning/doblingstid som virkelig gir info og ikke en enkelt måling
 
Back
Topp