Hcg måling

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Da jeg ikke tempet eller el testet denne pp, så veit jeg ikke akkurat når eggløsning var, og med varierende syklus etter MA så tror jeg at jeg er ca 4+5 idag.
Målte hcg igår som var rpå 2400. Skal ta ny i morgen, og blir spennende å se om det dobler seg som det skal. :)
Andre som har målt hcg?
 
Tok i Går som eg ikkje har fått svar på og skal ta nummer to på fredag ☺️
E veldig spent om det dobler seg som det skal
Full i angst for alt som kan skje, så er jo ei lita betrygging å sjå hcg verdiar ☺️
 
Så nå at jeg hadde 2400 i hcg ved 18 dpo ved forrige graviditet som endte i MA, og jeg er ca 18 eller 19 dpo nå... Liker ikke at det er likt.
 
Tenkte jeg kanskje skulle høre om jeg kan ta det i morgen når jeg er hos legen :)
 
Jeg prøvde å dra innom legen i dag for å ta hcg måling, men da måtte jeg visst ha legetime :/ Har dere andre hatt det?
Er 5 uker i dag og den digitale testen viste Gravid 2-3 så jeg ville ta måling for å roe nervene
 
Så nå at jeg hadde 2400 i hcg ved 18 dpo ved forrige graviditet som endte i MA, og jeg er ca 18 eller 19 dpo nå... Liker ikke at det er likt.
Fant denne [emoji4] selvom det er likt nå, så betyr ikke at det vil gå galt denne gangen [emoji173]Screenshot_20180404-154856.jpg
 
Er det vanlig å bare måle hcg sånn uten videre? Bare lurer.:) Skjønner de som har gjennomgått MA/SA og er litt ekstra engstelig i denne runden da...
 
Nei. Vil ikke si det er vanlig. Har selv bare målt på indikasjon pga blødning. Har lyst å måle denne gangen men det er evt bare for å stille nyskjerrigheten. Det forteller bare om det ser greit ut akkurat nå. Hadde en MA der fosteret døde 8+5 og da var hcg normal i uke 5. Så jeg venter til tidlig ul om halvannen uke (privat)
Er det vanlig å bare måle hcg sånn uten videre? Bare lurer.:) Skjønner de som har gjennomgått MA/SA og er litt ekstra engstelig i denne runden da...