HCG måling

Oh!

Flørter med forumet
Er dette noe alle her drar å gjør eller er det bare dere som har mistet tidligere?

Jeg gjør forde jeg har mistet 3 ganger.

Absolutt ikke alle som gjør det. Jeg har ikke følt behov for å gjøre det selv om jeg mistet sist. Grunnen til at mange gjør det er fordi de kanskje sliter med å tro på at de virkelig er gravide, og trenger bekreftelse i form av stigende verdier på at ting er i orden :-)

Jeg har aldri gjort det selv om jeg har mistet 3 ganger, føler ikke jeg har behov for det heller. Men fikk henvisning til gynekolog for tidlig ultralyd da, blir vel ca i uke 7 da.

Jeg har heller ikke gjort det selv om jeg har mistet 4 ganger. Men skal på tidlig ul og blir fulgt godt opp av gynekologen.

Jeg gjorde det for sist og alt så bra ut, men mistet. Så nå tok jeg ikke fordi bra hcg stigning betyr ikke at man ikke mister allikevel.

Jeg har mistet to, men når jeg tok hcg måling sist ble jeg så stressa av det. Så valgte å ikke gjøre det denne gangen:)

Gjort d to ganger, en gang gikk d ikke bra,en gang gikk det bra..føler ikke behov for å gjøre det denne gangen:)

Ok. Takk for svar! Da skjønner jeg. Tenkte at det er litt overilt med mindre det er spesielle grunner til å sjekke :)

Jeg gjør det fordi det er greit å se at ting går rette veien :)

Back
Topp