Hcg måling

R_28

Glad i forumet
Noen som har målt stigningen?

Jeg målte med 4 dager i mellom. 28 des var den på 2089 og på fredag 5196.

Har ikke målt nei. Det er jo fin stigning :) noe spesiell grunn til at du får målt hcg?

Jeg gjorde det samtidig som tidlig ul ;) Opplevde kjemisk i mai
Fikk du ekstra oppfølging eller gjorde du det privat? Jeg har hatt en MA og en SA, men har ikke fått noe oppfølging. Bare beskjed om at "det går bra neste gang"... :/

Så rart at du ikke fikk henvisning.. Trodde det var vanlig etter å ha opplevd en sa/ma.. Og ihvertfall når du har opplevd begge deler.

Så rart at du ikke fikk henvisning.. Trodde det var vanlig etter å ha opplevd en sa/ma.. Og ihvertfall når du har opplevd begge deler.
Ja det var derfor jeg måtte spørre deg om du hadde fått det :) for da vil jeg også ha :p jeg må ha hatt tre aborter på rad for å få utredning. Men håper jo virkelig at jeg slipper det og at det går bra denne gangen. Har bestilt time til privat gyn for tidlig ul. Håper på å få se en sprellende liten spire med bankende hjerte ♡

Ja det var derfor jeg måtte spørre deg om du hadde fått det :) for da vil jeg også ha :p jeg må ha hatt tre aborter på rad for å få utredning. Men håper jo virkelig at jeg slipper det og at det går bra denne gangen. Har bestilt time til privat gyn for tidlig ul. Håper på å få se en sprellende liten spire med bankende hjerte ♡
Ah ok :) Det gjør du nok, for du skal bli med helt til september:) Hvolken uke er du i når du skal på ul?

Jeg har ikke fått endelig bekreftelse på dato enda, men regner med å være 8-9 uker :)

jeg skal sjekke nå på onsdag :) får og tidlig ultralyd gjennom fastlegen, jeg bare ba om det. sa jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. (ikke planlagt) :)

Back
Topp