Hcg måling/stigning

To gir ikke alltid høyere hcg......
Statistikk så gjør det vel det, men det er jo individuelle forskjeller, så da kan en enkeltgravid ha høyere enn en med tvillinger, ja

Men jeg var ganske sikker på at det statistisk var høyere?

Når jeg var gravid med E, så ventet jeg to i starten... Men hadde ganske så lav hcg stigning... Så ikke alle følger boken nei :)

Statistikk så gjør det vel det, men det er jo individuelle forskjeller, så da kan en enkeltgravid ha høyere enn en med tvillinger, ja

Men jeg var ganske sikker på at det statistisk var høyere?
Kan godt hende at de med flerlinger i gjennomsnitt har høyere hcg enn de andre. Jeg gikk 16 uker med mine uten at det ble oppdaget på noen av blodprøvene eller urinprøvene at jeg hadde "unormalt" høye verdier. Men det er vel ingen regel uten unntak ;)

Fikk endelig svar nå, de ringte meg ikke tilbake, så måtte ringe å høre. Prøven viser fin stigning, hcg på fredag (6+6) viste 33 000! Så nå er jeg ikke bekymret lenger :)

Men ser på tabellen om hva en kan forvente de ulike ukene, at mine verdier er litt høye. Regner med at det kan være individuelle forskjeller, men tanken om tvillinger slår meg jo! Skal på første rutinekontroll om en uke, så da får jeg høre hva legen sier :)

Back
Topp