HCG - lav stigning?

Håpfor2020

Flørter med forumet
Målte hcg på onsdag som var 72.000, idag (fredag) er hcg på 88.000.. synes dette var en veldig lav stigning? Men igjen så kan ikke hcg doble seg i all evighet? Er i slutten av uke 6 nå..

Målte hcg på onsdag som var 72.000, idag (fredag) er hcg på 88.000.. synes dette var en veldig lav stigning? Men igjen så kan ikke hcg doble seg i all evighet? Er i slutten av uke 6 nå..

Når man har nådd et så høyt nivå så stiger det jo mye senere og vil etterhvert stabilisere seg, slik jeg har forstått det.

Sniker

dobles ikke på to dager når nivåene er så høye.

sjekk ut denne her;

67E7AD58-02D0-4EFE-A928-29DFE1D3C83A.jpeg

Jeg tok HGC 6+4 og 6+6 med stigning fra 19500-25000! Den skal ikke doble seg på dette tidspunktet, men heller hver 4-5dag. Jeg tok en kontroll etter disse to målingene, hvor det var neeesten dobling på 5 dager. Var selv redd for at dette var for lite, men ultralyd etter siste HCG viste hjerteaksjon. Gyn sa at både selve verdien og stigning er veldig individuelt. Så lenge det er god stigning er de fornøyd. Men som hun sa, HCG måling er bare for å se om det er noe stigning eller nedgang. Ikke hvor mye stigning. Ikke etter uke 6! Det skaper egentlig bare mer stress for oss enn nødvendig. Jeg selv googlet meg ihjel dagene jeg fikk svarene :( krysser fingrene for deg <3 skal du på ultralyd snart?

Høres vel egentlig fint ut det :)

Jeg hadde 13772 5+5 og 59900 6+5

Back
Topp