Hcg igjen

Nelly84

Glad i forumet
Var så deppa over måling på bare 260 5+0, men nå fikk jeg vite at den har steget til 1200 5+4! Kanskje er det fortsatt håp.. I tillegg så vet jeg at jeg hadde eggløsning 2 dager senere enn vanlig, så muligens var målingen på 260 tatt på 4+4 og neste da 5+2... Hvem vet! Uansett, et lite håp ble tent i meg <3
 
Var så deppa over måling på bare 260 5+0, men nå fikk jeg vite at den har steget til 1200 5+4! Kanskje er det fortsatt håp.. I tillegg så vet jeg at jeg hadde eggløsning 2 dager senere enn vanlig, så muligens var målingen på 260 tatt på 4+4 og neste da 5+2... Hvem vet! Uansett, et lite håp ble tent i meg <3
Det er klart det er håp! Det er jo mer en firedoblet på 4 dager, slik det skal være.
 
Var så deppa over måling på bare 260 5+0, men nå fikk jeg vite at den har steget til 1200 5+4! Kanskje er det fortsatt håp.. I tillegg så vet jeg at jeg hadde eggløsning 2 dager senere enn vanlig, så muligens var målingen på 260 tatt på 4+4 og neste da 5+2... Hvem vet! Uansett, et lite håp ble tent i meg <3

Det er jo kjempebra stigning!! Hurra :D
 
Så fint! Det er jo en flott stigning! Jeg var hos legen i dag ifbm noen smerter, men turte ikke helt spørre om hcg når ikke legen tok initiativ til det. Angrer litt nå, lurer på om alt er som det skal der. Er gravid for førstegang, 4+0 eller 4+1 i dag :)
Jeg tok en CB med ukeindikator i dag og den viste 2-3 uker, noen som vet hva hormongrensene for 2-3 er?
 
Hei...jeg bare lurer....er det normalt å ringe legen ganske tidlig og få time, eller er det mest for de som har hatt mye SA og problemer før?
Jeg er veldig usikker, vil gjerne til legen, få det bekrefta og på papir, men synes å ha hørt at det ikke er noen vits i å dra til legen før man er ca 12 uker?
Hva er "normalt"?

Jeg har hatt en SA, og dette er bare andre gang jeg er gravid...
 
Hei...jeg bare lurer....er det normalt å ringe legen ganske tidlig og få time, eller er det mest for de som har hatt mye SA og problemer før?
Jeg er veldig usikker, vil gjerne til legen, få det bekrefta og på papir, men synes å ha hørt at det ikke er noen vits i å dra til legen før man er ca 12 uker?
Hva er "normalt"?

Jeg har hatt en SA, og dette er bare andre gang jeg er gravid...
Så vidt jeg har forstått er det vanligst å ha første svangerskapskontroll i uke 10-12, så lenge alt virker i orden eller man ikke trenger spesiell oppfølging som følge av flere sa eller liknende :)
 
Back
Topp