Hcg igjen,...

jeg har ikke snakket med legen... skal på UL igjen til tirsdag så får vel den endelige dommen da... herremin så grusomt langsomt tida går når man venter!!

Etter den er det vel definitivt håp!! :)

mer håp funnet!
If normal hCG levels double every 2-3 days, what does it mean if hCG levels are slow to rise?
It is quite possible to have “slow to rise” hCG levels and go on to have a normal pregnancy. Again, you have to keep in mind that hCG levels are just estimates and each pregnancy is different. The actual numbers are not indicators of the probability of pregnancy complications but rather, the direction the numbers are going. Dropping hCG levels usually indicates a problem. Numbers that go rather high for the estimated gestation period can also indicate a problem such as molar pregnancy.

jeg har ikke snakket med legen... skal på UL igjen til tirsdag så får vel den endelige dommen da... herremin så grusomt langsomt tida går når man venter!!
Åja ok, ja den gjør det.. så er det nok ikke så lett å la være å tenke på det heller :( men du får prøve å finne på litt ting i helgen som får tankene over på litt annet :) jeg krysser hvertfall alt jeg har for deg <3 :)

så lene den stiger tenker jeg, kanskje du bare produserer hcg sakte...

da jeg mistet i høst steg den lite mellom prøve 1 og 2 stagnerte helt mellom prøve 2 og 3 og gikk ned mellom prøve 3 og 4.

etter den opplevelsen vet jeg mye om hvor sakte tia går når du venter slik ja. krysser alt for deg og at dette går bra det har jeg trua på :-) klem

så lene den stiger tenker jeg, kanskje du bare produserer hcg sakte...

da jeg mistet i høst steg den lite mellom prøve 1 og 2 stagnerte helt mellom prøve 2 og 3 og gikk ned mellom prøve 3 og 4.

etter den opplevelsen vet jeg mye om hvor sakte tia går når du venter slik ja. krysser alt for deg og at dette går bra det har jeg trua på :) klem
ja det positive er jo at det er gjevn stigning! når jeg mistet i sommer gigg det bare nedover, og prøvene var VELDIG lave...

Får man spørre legen om HCG nivå? Er bare nysgjerrig :)
De måler det bare om det er mistanke om at noe ikke er som det skal. Normalt sett blir det ikke målt... kanskje nettopp fordi man ikke skal bli urolig;) hehe... jeg fikk målingene pga UL hvor jeg ble satt tilbake 2 uker, og vi så ikke noe hjerte. skal på ny UL om ei uke, håper jeg får svaret jeg håper på da!

Back
Topp