Hcg igjen,...

Spiremor

Forumet er livet
VIP
27.2 var verdien 2467
01.03 var verdien 3182
05.03 var verdien 5016

Dette er jo ikke dobbling... BAHHHH!! da må jeg inn i morgen å ta enda en prøve....

Krysser fingrene for deg!!!!!!

uff... jeg har mistet helt troa nå jeg.... skal ta blodprøven i morgen, også er det bare å vente på ul den 12.3....

Det er søren meg ikke bare, bare med svangerskap altså!!! Føler med deg, og håper at du får gode nyheter på ultralyd!!

jeg har ikke helt trua lenger jeg nå altså... er det noen det har gått bra for som det ikke har vært dobling på 48 timer? BLÆ!

Hvordan kan man få tatt hcg prøve? Hadde 132 da jeg var 4 uke. Men går det an å bestille time hos legen FOR å ta hcg? er egentlig ingen grunn til at eg skulle trenge å måle det , men er så spent på om den har høynet så den skal siden eg har så veldig få symptomer på graviditeten! Er 6+6 uker på vei..

Hvordan kan man få tatt hcg prøve? Hadde 132 da jeg var 4 uke. Men går det an å bestille time hos legen FOR å ta hcg? er egentlig ingen grunn til at eg skulle trenge å måle det , men er så spent på om den har høynet så den skal siden eg har så veldig få symptomer på graviditeten! Er 6+6 uker på vei..
Jeg bestilte ikke time en gang, de gjør det på labben.. Bare ring og snakk med kontordamene;)

Vanskelig med sånn usikkerhet altså!!! Har desverre ikke noen erfaringer å dele, men krysser fingrene for deg!!!

Krysser fingrene på fin stigning på neste prøve og at alt ser bra ut på ul! Sender en klem :)

Jeg føler det på meg at dette går fint jeg! :)
jeg håper det! Jeg har tatt prøve nr 3 i dag. kontordamen sa at jeg ikke skulle bekymre meg så lenge jeg ikke blør og prøven stiger... så da krysser jeg fingrene for fin stigning nå!

Men hvorfor i alle dager stiger det, da? :( Hva betyr det når det stiger "litt"?

Back
Topp