HCG Hjelp?

Da har jeg pratet med legen, han sa at verdiene idag var på 409! så det er jo en bitteliten økning fra 389 :) (noe han ikke hadde forventa!?) så super gla for det går den veien :D

men så begynner jo jeg å tenke, for han sa at jeg da er jeg ca 5 uker på vei.. noe som jeg ikke får til å stemme! da har jeg testet positivt når jeg var 2 uker på vei, og på den digitale sto det jo "gravid 2-3" som skal bety at jeg er 4-5 uker på vei, og det er jo snart 3 uker siden
dontknow.gif
Forstår ingenting jeg...

Skal på ul på mandag da, så regner med jeg får vite mer da om hvor langt jeg er på vei, evnt om alt er som det skal? er vel det jeg er bekymra for nå, at ting ikke er som det skal med spira.

Har du tatt hcg m en eller to dagers mellomrom da?:) så bra det stiger:) jeg skal ringe legen før 2 og høre om mine har kommet

Har du tatt hcg m en eller to dagers mellomrom da?:) så bra det stiger:) jeg skal ringe legen før 2 og høre om mine har kommet

Tirsdag og torsdag, han ville at jeg skulle ringe og bestille ny time etter jeg har vært på ul.. regner med for å se om det fortsette å stige :)

Kommentaren ble sendt litt for tidlig:p
Hvertfall... Så bra at du skal på ul, da får du forhåpentligvis mer svar på hva som skjer:) lykke til!

Så bra det var stigning og at du skal til ul. håper bare alt er bra med spiren, det er det viktigste, så får det heller vært at du er 4-5 uker på vei. :)

Så bra det var stigning og at du skal til ul. håper bare alt er bra med spiren, det er det viktigste, så får det heller vært at du er 4-5 uker på vei. :)

Ja er akkuratt det jeg og tenker, så lenge alt er bra med spiren skal jeg alltid overleve å ikke være så langt på vei som jeg trodde :) hehe..

Husk at alle er forskjellig og hvert svk er foskjellig :) Her har jeg tatt hcg men 1-2 ukers mellom rom for å se tydlig stigning :) Jeg produserer utrolig sakte hcg denne gangen :)

Back
Topp