HCG Hjelp?

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Da har jeg vært hos legen igjen for å ta nye hcg prøver for å se om den stiger eller ikke.. Legen sa han skulle ringe meg imorgen me resultatet.

Men jeg spurte hvor mye hcg nivåene var på prøven jeg tok på tirsdag, og da sa han 389. ?? det er jo alt for lite til at jeg skal være 7 uker på vei :( så mista igrunnen alt håper nå om at dette går bra, blør heller ikke idag bare masse brunt utflod...

her er en tabell jeg fant på nettet:

7 days 3 weeks 0 to 5
14 days 28 days 3 to 426
21 days 35 days 18 to 7,340
28 days 42 days 1.080 to 56,500
35 - 42 days 49 - 56 days 7,650 to 229,000
43 - 64 days 57 - 78 days 25,700 to 288,000
57 - 78 days 79 - 100 days 13,300 to 253,000

Jeg skal jo ligge mellom 7650 - 229.000! Så dette går nok til hellvette er jeg redd :(

Noen som har hørt om noen som har hatt lave verdier men gått bra?

Kanskje du er kortere på vei enn du antar?
Jeg har ikke greie på dette jeg... Sender deg en klem :)

Kanskje du er kortere på vei enn du antar?
Jeg har ikke greie på dette jeg... Sender deg en klem :)

Nja, hadde sist mens den 06dec, og fikk positiv test noen dager etter ikm som var 07jan.. så hvis jeg skal følge tabellen oppforbi er jeg mellom 14-28 dager på vei. og det kan umulig stemme.. Spira kan vel ikke gå i dvale så lenge!?

Nja, hadde sist mens den 06dec, og fikk positiv test noen dager etter ikm som var 07jan.. så hvis jeg skal følge tabellen oppforbi er jeg mellom 14-28 dager på vei. og det kan umulig stemme.. Spira kan vel ikke gå i dvale så lenge!?
Kan ikke være at du hadde lenger syklus?
Skal du tilbake og ta ny HCG?

jeg aner ikke jeg, skjønner ikke noe av det hcg greiene.. jeg fikk svar på ene min i går, jeg runder vel uke 6 i dag og de var på 5800 ettelleranna.. men noen kan jo produsere sent :) sikkert det som har skjedd:) klem

Det går nesten ikke ann å se på den første hcg verdien fordi det varierer sånn. Ville prøvd å slappe av og vente på neste verdi:)

jeg produserer hcg veldig sent vet jeg, så det er jo mulig det, vennt å se om det er økning, er det økning så er alt som det skal være :)

Vet ikke med hcg nivå,men forrige svangerskap ble jeg satt tilbake 3 uker ved tidlig ul,og jeg var SIKKER på når ungen ble laga ift siste mens osv. Noen ganger kødder kroppen med oss.

Kan vere at du ikkje er så langt på veg da :) eg vart satt tilbake 3 uker! Va på Ul å såg fostersekk, tok hcg, den var 104. 5 dager etterpå 950 :) alt var som d skulle :) skal på Ul igjen i mårra.. så egget kan vist lure deg iblant.. hadde forsinka el..

åh, dere er så gode å ha <3 får prøve å ikke ta alle sorgene på forskud, så får vi se hva legen sier imorgen :)

I uke 6 var mitt på over 8000...
Jeg sier meg enig med de andre her oppe :) At du ikke er så langt på vei, at det er noe kluss i syklusen din, så derfor viser den så lite. Når får du svar på den andre prøven?
Sender deg en stor klem, og krysser fingrene for deg :)

I uke 6 var mitt på over 8000...
Jeg sier meg enig med de andre her oppe :) At du ikke er så langt på vei, at det er noe kluss i syklusen din, så derfor viser den så lite. Når får du svar på den andre prøven?
Sender deg en stor klem, og krysser fingrene for deg :)

får håpe du har rett, men tviler! Har hatt fast syklus på 25-27 dager, så rart at den plutselig skulle bli så mye lenger! Jeg gikk jo på pergotime når jeg ble gravid så det er jo mulig, men som sakt har mine tvil :/ legen skulle ringe meg imorgen med resultatet, så får dommen da! Føles som en evighet da :( har foresten begynt å blø litt igjen, men det har jeg jo gjort i mange uker nå, har ingen smerter så har enda ett lite håp om at dette skal gå bra! Krysser alt som krysses kan for meg selv :)

jeg tok hcg forrige torsdag siden ul da mente jeg var to uker mindre på vei var da 4+6 (hcg 3900) nå idag (hcg på 19000) uke 5+6

jeg tok hcg forrige torsdag siden ul da mente jeg var to uker mindre på vei var da 4+6 (hcg 3900) nå idag (hcg på 19000) uke 5+6

ok, har tydeligvis utrolig lave verdier :( nesten så jeg håper de har gjort en feil på labben og har glemt en 0, haha.. Sikkert lite sannsynlig da! Men men, får svarene imorgen! Og har på følelsen at det ikke er noen gode nyheter jeg får...

Blir en fin tlf fra legen i morra <3 jeg produserer veeeeeldig sent hcg denne gangen!!! Tar 4,75 dager for meg og doble hcg mengden u blodet... Og her går det fortsatt veldig veldig bra <3

Lurer veldig jeg også!!!
Tvi tvi <3

Back
Topp