Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke erfaring med det, men en mulighet er at du venter flerlinger Kanskje er det to (eller tre ) som befinner seg inni magehuset.Hei,
Jeg er enten 5+1, 5+2 eller 5+3 i dag (usikker på når eggløsning fant sted, men vet jeg ikke er mer enn 5+3 ettersom dette er et IUI-forsøk med UL). Mest sannsynlig 5+2.
HCG var 16 000 i dag! Laaangt over referanseverdiene.
Nervøs… har noen opplevd lignende?
Det var høyt ja, men ifølge denne oversikten så kan man ha såpass høyt innen den tid, selv med én. Høyeste måling over 16000 er registrert allerede 19DPO (så ca. 4+5?).Hei,
Jeg er enten 5+1, 5+2 eller 5+3 i dag (usikker på når eggløsning fant sted, men vet jeg ikke er mer enn 5+3 ettersom dette er et IUI-forsøk med UL). Mest sannsynlig 5+2.
HCG var 16 000 i dag! Laaangt over referanseverdiene.
Nervøs… har noen opplevd lignende?
OMG neiiiii det orker jeg faktisk ikke! Det hadde vært fullstendig kriseHar ikke erfaring med det, men en mulighet er at du venter flerlinger Kanskje er det to (eller tre ) som befinner seg inni magehuset.
Tusen takk for at du tok deg tiden til å sjekke opp! Håper virkelig alt er ok. Har tidlig UL i morgen. SpentDet var høyt ja, men ifølge denne oversikten så kan man ha såpass høyt innen den tid, selv med én. Høyeste måling over 16000 er registrert allerede 19DPO (så ca. 4+5?).
Vis vedlegget 405095
Masse lykke til!Tusen takk for at du tok deg tiden til å sjekke opp! Håper virkelig alt er ok. Har tidlig UL i morgen. Spent
Å, så godt å høre! Blir stadig mer beroliget tusen takk!Hadde hcg-verdi på 20000 på samme tid. Var bare én inni der.
Hvordan gikk det på ul?Å, så godt å høre! Blir stadig mer beroliget tusen takk!
Så en liten bønne med hjerte som slårHvordan gikk det på ul?
Ja fant én mageboer med hjerte som slåralt bra på ul?
Takk for svar! godt det er flere av oss!Jeg hadde 30000 samme tid har bare 1 mageboer
Tusen takk gikk fint! Liten bønne med hjerteaktivitet er du også gravid på nytt?Jeg er så glad i å lese at du er gravid!!
Hvordan gikk ul i dag?
Så bra å høre!! Sjansen at alt går bra er jo veldig høy etter hjerteaktivitet!Tusen takk gikk fint! Liten bønne med hjerteaktivitet er du også gravid på nytt?
Jaa, håperSå bra å høre!! Sjansen at alt går bra er jo veldig høy etter hjerteaktivitet!
Jeg er heldigvis fortsatt gravid. Er 13+4 i dag. Fortsatt livredd men håper at dette fortsetter å gå bra denne gangen