HCG for høy (5+3)

Nelly__

Flørter med forumet
Hei,

Jeg er enten 5+1, 5+2 eller 5+3 i dag (usikker på når eggløsning fant sted, men vet jeg ikke er mer enn 5+3 ettersom dette er et IUI-forsøk med UL). Mest sannsynlig 5+2.
HCG var 16 000 i dag! Laaangt over referanseverdiene.
Nervøs… har noen opplevd lignende?

Hei,

Jeg er enten 5+1, 5+2 eller 5+3 i dag (usikker på når eggløsning fant sted, men vet jeg ikke er mer enn 5+3 ettersom dette er et IUI-forsøk med UL). Mest sannsynlig 5+2.
Har ikke erfaring med det, men en mulighet er at du venter flerlinger :dummy: :dummy1: Kanskje er det to (eller tre :p) som befinner seg inni magehuset.

Hei,

Det var høyt ja, men ifølge denne oversikten så kan man ha såpass høyt innen den tid, selv med én. Høyeste måling over 16000 er registrert allerede 19DPO (så ca. 4+5?).

IMG_3200.png

Jeg hadde 30000 samme tid har bare 1 mageboer ;)

Tusen takk ❤️ gikk fint! Liten bønne med hjerteaktivitet er du også gravid på nytt?
Så bra å høre!! Sjansen at alt går bra er jo veldig høy etter hjerteaktivitet! ❤️
Jeg er heldigvis fortsatt gravid. Er 13+4 i dag. Fortsatt livredd men håper at dette fortsetter å gå bra denne gangen :)

Så bra å høre!! Sjansen at alt går bra er jo veldig høy etter hjerteaktivitet! ❤️
Jeg er heldigvis fortsatt gravid. Er 13+4 i dag. Fortsatt livredd men håper at dette fortsetter å gå bra denne gangen :)
Jaa, håper ❤️
Åh, så flott!!! Nå ble jeg glad. Gratulerer! Nå kan du senke skuldrene (selv om jeg skjønner at det er vanskelig ☺️.

Back
Topp