HCG etter spontanabort

Nord84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juligull2021
Hadde spontanabort 17.desember, men hadde rester som ikke kom ut før senere. Fikk mensen for halvannen uke siden og tok kontroll av HCG på tirsdag og da var den på 50. Noen som har opplevd så langsom nedgang av HCG? Hadde på 200 i midten av januar. Synes det var litt rart at mensen kom. Vil vel neppe få eggløsning med det første dersom jeg enda har HCG i kroppen?
 
Jeg har lest at hcg kan henge igjen i kroppen opptil 9 uker etter en spontan. Men lengre enn det så bør man vel undersøkes. Så du ikke har rester der inne som lurer kroppen din?
Jeg hadde en MA som ble oppdaget 20 februar. Hadde utskrapning 22 februar. 28 mars ( 5 uker om du ikke gidder å telle) fikk jeg styrtblødning. Hadde da 67 i hcg nivå. Gyn sa at enten henger det igjen etter MA ennå. Eller så har jeg hatt ennå en SA nå. Den 20 april hadde jeg 9 i hcg nivå. Så om dette er på grunn av MA 20 feb. Så har hcg hengt lenge i hos meg også.
Men jeg føler på meg at jeg Desverre har hatt en SA imellomtiden. Og at det er den hcg’en jeg ser nå.

men hvis du fortsatt har hcg etter SA 17 desember bør det vel være en underliggende sak? For det var jo veldig lenge syns jeg :(
 
Back
Topp