Hcg etter SA

Ånei, så kjipt! Hvordan ser testene ut?

Var overbevist om at el skulle komme dag 13 senest 14.. og trodde jeg hadde nok tester men oppdaget da jeg hadde tatt siste den 13 at det var tomt.. tok altså ikke 3 dag 13, klurra bare litt når jeg la inn :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20210601-235918_Premom.jpg
    Screenshot_20210601-235918_Premom.jpg
    491,2 KB · Visninger: 86
Var overbevist om at el skulle komme dag 13 senest 14.. og trodde jeg hadde nok tester men oppdaget da jeg hadde tatt siste den 13 at det var tomt.. tok altså ikke 3 dag 13, klurra bare litt når jeg la inn :hilarious:

Ah! Ville bare kjørt på annenhver dag ut syklusen for å være sikker! Muligens bare litt sen el denne gangen då?:) Hatt noen kroppslige tegn?

Her er mine el-tester nå når jeg ble gravid.
Ca el på dag 14-16, litt utfra når jeg regner første blødningsdag.

Vedlegg

• B739A503-0C13-4E3F-A43C-E633F2042360.png
    B739A503-0C13-4E3F-A43C-E633F2042360.png
    1,2 MB · Visninger: 80
Gitt opp kroppen min.. :shifty: brukte opp eggløsningstestene uten å finne eggløsningen så får bare vente å se på om neste tr dukker opp :hilarious:

Men ellers går det bra :hilarious:
Vurdert å tempe for å finne el? Håper du raskt kommer inn i syklus og neste spire sitter!

Ah! Ville bare kjørt på annenhver dag ut syklusen for å være sikker! Muligens bare litt sen el denne gangen då?:) Hatt noen kroppslige tegn?

Ble desverre ikke mulighet for mer enn 2 forsøk denne pp pga jobb og diverse :/

Ingen kroppslige tegn.. uteom sinnsykt ømme nipler, og ca 30.000 kviser nå :hilarious: har aldri hatt noe særlig eggløsningsslim så kan ikke finne ut el slik heller :shifty:

Hvordan går det med deg?

TR fra helvete.. blødd som om kroppen har prøvd å ta livet av meg i 2 dager nå.. håper virkelig det roer seg nå.. skal prøve å tempe denne pp.. men ser det kan bli kluss med jobb og el denne gang også.. :shifty:
Håper for deg! Lykke til med temping. Du må holde oss oppdatert

Tanta reist etter 2 intensive dager med blødning, vært og er fortsatt kvalm pga kroppen har nok jobbet på høygir :hilarious:

Tempingen startet i dag så blir spennende nå :smiley-bounce015

Hurra! Jeg ble gravid etter første mens nå når jeg hadde MA! Krysser fingrene for at du hermer!

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?

Prøver uten hell.. hadde virkelig troen denne pp.. men tr startet med spotting 2-3 dager før forventet tr, noe som aldri skjer.. og tr kom 1 dag før forventet, men dabbet av dagen etter.. for så å virkelig ta seg opp dagen etter igjen.. så var det litt spotting dagen etter og ingenting i går.. så var det på igjen i dag.. skjønner ingenting av hvordan denne kroppen min fungerer lenger.. :banghead:

Så får se om jeg skal tempe etter el denne pp eller bare gi litt faen :hilarious:

Prøver uten hell.. hadde virkelig troen denne pp.. men tr startet med spotting 2-3 dager før forventet tr, noe som aldri skjer.. og tr kom 1 dag før forventet, men dabbet av dagen etter.. for så å virkelig ta seg opp dagen etter igjen.. så var det litt spotting dagen etter og ingenting i går.. så var det på igjen i dag.. skjønner ingenting av hvordan denne kroppen min fungerer lenger.. :banghead:

Så får se om jeg skal tempe etter el denne pp eller bare gi litt faen :hilarious:
Sender over babystøv og håper for deg!

Back
Topp