HCG blodprøve

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Er det flere enn meg som har tatt dette, hva var nivåene deres? (Husk skrive dpo/uke)

Min var 744 på 15 dpo, jeg synes det var høyt.
Jeg har sett tabeller, men nå vil jeg høre hva dere har hatt.

Ikke tatt denne gang, men i forrige svangerskap. Da hadde jeg 33 12 dpo og 105 14 dpo. :) Vellykket svangerskap.

hvordan får alle målt HCG? jeg var på kontroll, men legen nektet omtrent å måle HCG. han mente at en positiv test var nok bekreftelse.

hvordan får alle målt HCG? jeg var på kontroll, men legen nektet omtrent å måle HCG. han mente at en positiv test var nok bekreftelse.
Jeg får det da jeg har mistet noen ganger, og ikke har hatt så gode odds.

Jeg målte ikke så tidlig. Men hadde 7400 da jeg var 5+0 som er mye høyere enn gjennomsnittet. Men på tul var det «bare» en baby.

Vi produserer ulikt med hcg, noen får det tidligere enn andre og man produserer ulike nivåer av det. :)

4+5: 950. 5+2: Over 4000(legen skrev ikke nøyaktig, bare at det var over 4000)

Med førstemann:

6 + 3: 28 000
6 + 5: 35 000

Jeg fikk målt hCG i går, også, men det tallet betyr egentlig ikke noe for meg, så vet ikke om jeg kommer til å ringe og spørre. Jeg var 6 + 0 i går, så det hadde kanskje vært interessant å sammenlikne med førstemann. :)

ViVilla: Jeg fikk målt hCG med førstemann fordi jeg blødde masse friskt blod med klumper og hadde svært sterke livmorkramper, som en skikkelig vond mens, eller rier. M.a.o. var jeg (og legen) overbevist om at jeg gjennomgikk en SA. Han er tre og et halvt år nå. :Heartblue Med andremann tror jeg hun målte hCG pga. mistanke om ex.u.

Back
Topp