Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan variere ut i fra praksis på legekontoret. Hos oss er det resepsjonisten og damen på laben som tar blodprøver. Ofte har de jo mye å gjøre, så jeg har ringt for å spørre når jeg kan komme. Pleier å kunne komme på dagen, også har jeg betalt for blodprøvene og ikke konsultasjon.Kan man bare møte opp på legekontoret for å ta en HCG blodprøve, eller må man ringe å bestille legetime først for å snakke med lege osv??
Hvor mye betaler du for en blodprøve?Det kan variere ut i fra praksis på legekontoret. Hos oss er det resepsjonisten og damen på laben som tar blodprøver. Ofte har de jo mye å gjøre, så jeg har ringt for å spørre når jeg kan komme. Pleier å kunne komme på dagen, også har jeg betalt for blodprøvene og ikke konsultasjon.
HCG prøven koster 99kr hos oss.Hvor mye betaler du for en blodprøve?
Så kanskje det er like greit å dra en gang på legekontoret hver pp enn å drive å ta de testene?HCG prøven koster 99kr hos oss.
Hos oss har jeg blitt nektet hcg prøve!!!
Det er ikke ulovlig å spørre om blodprøvesvar, men det skal egentlig være lege som forteller prøvesvarene.Overrasker ikke.. Her og vil de ikke gjøre noe unødvendig eller plaget mer enn de må..
Det er "ulovlig" å ringe legekontoret for å spørre om svar på blodprøver t.o.m...
Det er ikke ulovlig å spørre om blodprøvesvar, men det skal egentlig være lege som forteller prøvesvarene.
Det tar jo et par dager å få svar, innen da er sikkert HCG nivået høyt nok til å vises i urinprøve, så nei, er ingen vits å dra innom legen hver månedSå kanskje det er like greit å dra en gang på legekontoret hver pp enn å drive å ta de testene?jaja, nå kommer sikkert jeg uansett til å teste flere ganger før det i det hele tatt kunne vist på testene hjemme men
![]()
Overrasker ikke.. Her og vil de ikke gjøre noe unødvendig eller plaget mer enn de må..
Det er "ulovlig" å ringe legekontoret for å spørre om svar på blodprøver t.o.m...
Jeg hadde mange SA bak meg og var henvist til spesialist ett stykke unna oss (finnes ikke noe her). Da jeg ble gravid på ny og ba om hcg fikk jeg beskjed om at det var min tabbe at jeg valgte å gå en annen plass?!!!
Virkelig ufølsomt gjort! Helsetjenesten skal hjelpe, ikke skyve folk unna!Jeg hadde mange SA bak meg og var henvist til spesialist ett stykke unna oss (finnes ikke noe her). Da jeg ble gravid på ny og ba om hcg fikk jeg beskjed om at det var min tabbe at jeg valgte å gå en annen plass?!!!
Herregud?!
Sa legen det, eller de på legekontoret?
Jeg hadde satt dem skikkelig på plass der altså....
Var de i skranken janoen der tror de er leger
![]()
Nei de mente jeg måtte reise inn til byen i over 2 timer for å ta hcg siden jeg var så dum å bli henvist dit (fordi de ikke kunne hjelpe megHerregud.. Jeg hadde spurt dem om de mente jeg skulle dra med meg spesialisten DIT...
Nei de mente jeg måtte reise inn til byen i over 2 timer for å ta hcg siden jeg var så dum å bli henvist dit (fordi de ikke kunne hjelpe meg)
Ja.. Men hva skulle du gjort ellers?
Tåpelig av dem..
Haha nei det spurte jeg også omfikk ikke noe svar da! Samme dama nektet på at jeg hadde blitt dårlig av penicillin under graviditeten også?!
Herregud..