HCG blodprøve i morgen :o

attpåklattnr2

Gift med forumet
Etter kjemisk graviditet forrige mnd er jeg ganske så nervøs.
Er så redd for at hcg ikke stiger eller har sunket.godt jeg får svar allerede i morgen så jeg slipper å lure så lenge.
 
Godt du får vite det sikkert! Man blir gærn av å teste gtester opp og ned i mente!:)

Krysser forresten fungerer for stigning!
 
Godt du får vite det sikkert! Man blir gærn av å teste gtester opp og ned i mente!:)

Krysser forresten fungerer for stigning!
Ja man blir gal av den strektolkinga. Jeg har svidd av ett stort antall siste 6 dagen ..hehe
 
Etter kjemisk graviditet forrige mnd er jeg ganske så nervøs.
Er så redd for at hcg ikke stiger eller har sunket.godt jeg får svar allerede i morgen så jeg slipper å lure så lenge.
Masse lykke til:happy112Jeg skal også ta det i morgen, blir spennende å se om jeg får svar i morgen.
 
Masse lykke til! Har ikke time før 8 januar :eek: har bare en billigtest, og en cb-digital igjen så tester den digitale ca 17 DPO :p
 
Masse lykke til:happy112Jeg skal også ta det i morgen, blir spennende å se om jeg får svar i morgen.
på sykehuset her får jeg stort sett svar i løpet av 2-5 timer.Hadde jeg tatt det hos legen måtte jeg ventet i 1 uke.Godt å få svar fort :D
 
1,5 time til Hcg prøva. Knyter seg i magen. Ble ikke noe bedre av at jeg ikke hadde noen økning på testen i dag.
ImageUploadedByBV Forum1451457732.179525.jpg
 
Du har terminspire frøken, dette ordner seg ❤️
 
Lykke til i dag :happy: Sikker på at det går kjempe fint i dag :)

Har også svidd av en drøss av tester, brukt noen lapper på de.
Venter også på digital i posten og håper jeg går de i posten i dag :)
 
på sykehuset her får jeg stort sett svar i løpet av 2-5 timer.Hadde jeg tatt det hos legen måtte jeg ventet i 1 uke.Godt å få svar fort :D
Tok på sykehuset jeg også, men de analyserer den ikke selv, så da tok det vist et par dager og da blir det vel ikke før 4. januar siden det er helligdager og helg:wtf:
 
Så bra! :) 41 er innafor :D Denne spiren skal sitte til termin ;)
 
Back
Topp