Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar! Hvorfor tror du at det går mot MA? masse lykke tilMed første tror jeg den var rett rundt 100. Klinikken ønsket jeg tok en ny blodprøve hos fastlegen for å sjekke stigning. Frisk og fin 3 åring nå.
Denne gang var den rundt 300. Og nå venter jeg svar om det går mot MA eller ikke.
Tusen takk for svar! Og gratulerer med jentaMin hcg 13 dpo var 136, og det ble til en liten jente som ligger på brystet mitt å sover nå <3 høres ut som det er en veldig fin verdi.
Jeg hadde en MA på denne tid i fjor, og hadde hcg på 124 13 dpo. Så lenge hcg er over 100 er klinikken fornøyd, og jeg tviler på at hcg kan si noe om det går bra eller ikke, så lenge den er over 100.
Tusen takk for svar og lykke til med innspurtenJeg målte kun 58 ved 13 DPO, men steg til 326 ved 16 DPO. Er nå 31 uker på vei.
Synes dine målinger virker bra innafor![]()
Tusen takk, og lykke til til deg ogsåTusen takk for svar og lykke til med innspurten![]()

Sniker fra februar. Med eldstemann var hcg 53 på 14dpo, og 70 17dpo. Det ble baby av det og, til tross både lave verdier og lav stigning14dpo (11dp3dt) i dag. Riksen ringte nettopp og fortalte at hCG var 172! Er ikke det litt lavt?
Forrige gang var den ca samme (165) og endte i MA i uke 8. Hva var deres hCG-verdier 14dpo (4 uker)?
TakkTusen takk for svar! Hvorfor tror du at det går mot MA? masse lykke til![]()
Lav hjertefrekvens og kortere vekst enn forventet. Lengde er ganske sikker siden det var fryseforsøk. Prøver ha håp om at det er logiske forklaringer til funnet, selvom gyn mente jeg burde forberede meg på det verste også.Takk for svar!Sniker fra februar. Med eldstemann var hcg 53 på 14dpo, og 70 17dpo. Det ble baby av det og, til tross både lave verdier og lav stigning![]()
Å, så fryktelig stressende. Har vært i samme situasjon selv. Hvor langt på vei er du? Masse lykke tilTakkLav hjertefrekvens og kortere vekst enn forventet. Lengde er ganske sikker siden det var fryseforsøk. Prøver ha håp om at det er logiske forklaringer til funnet, selvom gyn mente jeg burde forberede meg på det verste også.
7+5 idagÅ, så fryktelig stressende. Har vært i samme situasjon selv. Hvor langt på vei er du? Masse lykke til![]()
@Nelly__Gratulerer! Det er jo en kjempefin stigningFikk 297 på 16 dpo og 1415 på 20 dpo her, er ganske gjennomsnittlig og fin dobling fikk jeg beskjed om. Tabellene bekrefter vel også det? Ser det er en stund siden, har du testet flere ganger@Nelly__
Oi! Veldig godt resultat147 12dpo
Gratulerer! Det var et slikt resultat jeg selv hadde håpet på har du testet i etterkant?239 14 dpo
JaOi! Veldig godt resultat
fikk positiv strimmel 8 dpo, så festet seg nok tidlig.