HCG 14dpo - hva var deres nivåer?

Nelly__

Flørter med forumet
14dpo (11dp3dt) i dag. Riksen ringte nettopp og fortalte at hCG var 172! Er ikke det litt lavt?
Forrige gang var den ca samme (165) og endte i MA i uke 8. Hva var deres hCG-verdier 14dpo (4 uker)?

Med første tror jeg den var rett rundt 100. Klinikken ønsket jeg tok en ny blodprøve hos fastlegen for å sjekke stigning. Frisk og fin 3 åring nå.

Denne gang var den rundt 300. Og nå venter jeg svar om det går mot MA eller ikke.

Min hcg 13 dpo var 136, og det ble til en liten jente som ligger på brystet mitt å sover nå <3 høres ut som det er en veldig fin verdi.
Jeg hadde en MA på denne tid i fjor, og hadde hcg på 124 13 dpo. Så lenge hcg er over 100 er klinikken fornøyd, og jeg tviler på at hcg kan si noe om det går bra eller ikke, så lenge den er over 100.

Jeg målte kun 58 ved 13 DPO, men steg til 326 ved 16 DPO. Er nå 31 uker på vei.

Synes dine målinger virker bra innafor :happy:

Med første tror jeg den var rett rundt 100. Klinikken ønsket jeg tok en ny blodprøve hos fastlegen for å sjekke stigning. Frisk og fin 3 åring nå.

Denne gang var den rundt 300. Og nå venter jeg svar om det går mot MA eller ikke.
Tusen takk for svar! Hvorfor tror du at det går mot MA? masse lykke til❤️

Min hcg 13 dpo var 136, og det ble til en liten jente som ligger på brystet mitt å sover nå <3 høres ut som det er en veldig fin verdi.
Jeg hadde en MA på denne tid i fjor, og hadde hcg på 124 13 dpo. Så lenge hcg er over 100 er klinikken fornøyd, og jeg tviler på at hcg kan si noe om det går bra eller ikke, så lenge den er over 100.
Tusen takk for svar! Og gratulerer med jenta ❤️ leit å høre om din MA… tøffe tak innimellom dette med å forfølge drømmen om barn…

14dpo (11dp3dt) i dag. Riksen ringte nettopp og fortalte at hCG var 172! Er ikke det litt lavt?
Forrige gang var den ca samme (165) og endte i MA i uke 8. Hva var deres hCG-verdier 14dpo (4 uker)?
Sniker fra februar. Med eldstemann var hcg 53 på 14dpo, og 70 17dpo. Det ble baby av det og, til tross både lave verdier og lav stigning :)

Tusen takk for svar! Hvorfor tror du at det går mot MA? masse lykke til❤️
Takk :Heartred Lav hjertefrekvens og kortere vekst enn forventet. Lengde er ganske sikker siden det var fryseforsøk. Prøver ha håp om at det er logiske forklaringer til funnet, selvom gyn mente jeg burde forberede meg på det verste også.

Takk :Heartred Lav hjertefrekvens og kortere vekst enn forventet. Lengde er ganske sikker siden det var fryseforsøk. Prøver ha håp om at det er logiske forklaringer til funnet, selvom gyn mente jeg burde forberede meg på det verste også.
Å, så fryktelig stressende. Har vært i samme situasjon selv. Hvor langt på vei er du? Masse lykke til ❤️

Fikk 297 på 16 dpo og 1415 på 20 dpo her, er ganske gjennomsnittlig og fin dobling fikk jeg beskjed om. Tabellene bekrefter vel også det? Ser det er en stund siden, har du testet flere ganger :happy:@Nelly__

Vedlegg

• Screenshot_20230318-091926_Chrome.jpg
    Screenshot_20230318-091926_Chrome.jpg
    562,3 KB · Visninger: 79
  • Screenshot_20230318-091908_Chrome.jpg
    Screenshot_20230318-091908_Chrome.jpg
    262,1 KB · Visninger: 76
Fikk 297 på 16 dpo og 1415 på 20 dpo her, er ganske gjennomsnittlig og fin dobling fikk jeg beskjed om. Tabellene bekrefter vel også det? Ser det er en stund siden, har du testet flere ganger :happy:@Nelly__
Gratulerer! Det er jo en kjempefin stigning ❤️

Har ny blodprøve mandag. Har ikke testet siden 14dpo! Er ganske spent, for i forrige graviditet var hCG 14dpo på 165, og 5 dager senere (19dpo) var nivået kun 322. Skjønte at det ikke lovet godt, men så fin hjerterytme i uke 7. I uke 8 sluttet hjertet å slå.

Back
Topp