Hcg økning

Krijette

Blir kjent med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Var på ultrlyd på fredag, ultralyd viste en liten plommesekk. Tok hcg prøve og den var på 4000. Begynte å blø litt idag, fikk ultralyd igjenn og plommesekken er fortsatt inntakt. Ny hcg viste 5000. Er dette en grei økning på hcg?
 
Hvor langt på vei er du? Var første hcg måling fredag, og andre idag? Synes kanskje den økningen ikke høres normal ut dessverre.. :sorry: Ville fulgt dette opp med legen din ❤️
 
Er ca 4/5 uker på vei
Jeg ville fulgt opp dette med legen min, med ny hcg-måling og etterhvert en ny ultralyd. Hvis du tok på fredag, og ny idag, vil det si en økning på hver 12,4 dag. Jeg vil tro legen din også har en formening om hvorvidt den målingen er normal eller ikke - men ut ifra mine erfaringer så er det ikke normalt..:sorry: Håper du følges godt opp ❤️
 
Jeg ville fulgt opp dette med legen min, med ny hcg-måling og etterhvert en ny ultralyd. Hvis du tok på fredag, og ny idag, vil det si en økning på hver 12,4 dag. Jeg vil tro legen din også har en formening om hvorvidt den målingen er normal eller ikke - men ut ifra mine erfaringer så er det ikke normalt..:sorry: Håper du følges godt opp ❤️
❤️❤️ Blir heldigvis veldig godt følgt opp. Har hatt 5 sa siden april,
 
Back
Topp