Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei er du? Var første hcg måling fredag, og andre idag? Synes kanskje den økningen ikke høres normal ut dessverre.. Ville fulgt dette opp med legen din
Jeg ville fulgt opp dette med legen min, med ny hcg-måling og etterhvert en ny ultralyd. Hvis du tok på fredag, og ny idag, vil det si en økning på hver 12,4 dag. Jeg vil tro legen din også har en formening om hvorvidt den målingen er normal eller ikke - men ut ifra mine erfaringer så er det ikke normalt.. Håper du følges godt oppEr ca 4/5 uker på vei
Blir heldigvis veldig godt følgt opp. Har hatt 5 sa siden april,Jeg ville fulgt opp dette med legen min, med ny hcg-måling og etterhvert en ny ultralyd. Hvis du tok på fredag, og ny idag, vil det si en økning på hver 12,4 dag. Jeg vil tro legen din også har en formening om hvorvidt den målingen er normal eller ikke - men ut ifra mine erfaringer så er det ikke normalt.. Håper du følges godt opp
Så vondt at du har opplevd så mange SA. Det er hjerterått og urettferdig! Krysser fingrene for deg og tiden fremoverBlir heldigvis veldig godt følgt opp. Har hatt 5 sa siden april,