Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn som man kan risikere å bli litt hekta på?Tenkte å laste ned å se hva dette er.. Men er jo så utrolig mange forskjellige.. Hvilken skal jeg laste ned, CC?
Har forstått det sånn;-) Liker sånne spill.. Ihvertfall nå som jeg bare ligger på sofaen og slapper av mellom pumpingene.. Lille søte har sovet 6 timer snart!!! RaringEr det sånn som man kan risikere å bli litt hekta på?
Tenkte å laste ned å se hva dette er.. Men er jo så utrolig mange forskjellige.. Hvilken skal jeg laste ned, CC?
Er det sånn som man kan risikere å bli litt hekta på?
Lille sovedyret.Har forstått det sånn;-) Liker sånne spill.. Ihvertfall nå som jeg bare ligger på sofaen og slapper av mellom pumpingene.. Lille søte har sovet 6 timer snart!!! RaringHar omtrent ikke melk til henne uansett, så hun kan bare sove
![]()
Er mange.. Sikkert kopierSupercell står det at det er som har den jeg lasta ned.. visste ikke at det var flere jeg![]()
Ja, ho er ganske ekstrem.. Sover nesten like lenge uavhengig av om hun er sulten eller mett, så ho er kjempesulten når hun først våknerLille sovedyret.![]()
Min har sovet i snart 2 timer på sofaen nå, det skjer ikke så ofte.![]()
Er mange.. Sikkert kopier![]()
Nei:-( Er den til android eller iphone/ipad? Finner den ikke:-(Fikk du lasta ned og prøvd?
:-( Og jeg kjører Samsung..iPod og iPad...
da er nok det forklaringa på at du inne finner det..:-( Og jeg kjører Samsung..
Tror nok det;-) Måtte være enten det eller at det er laget kun for nettbrett..da er nok det forklaringa på at du inne finner det..![]()
det går på mobilen å, men er da veldig knotete...Tror nok det;-) Måtte være enten det eller at det er laget kun for nettbrett..
Bruker å være sånn;-) Kom du deg forresten videre i candy crush?det går på mobilen å, men er da veldig knotete...
Bruker å være sånn;-) Kom du deg forresten videre i candy crush?
I helsike!!! Er på 98, jegStår fast på nr 123, har gjort det i over to uker, så har lista litt motivasjonen.. Bah...
Hehe, har ikke så mye annet å gjøre når lille henger i puppenI helsike!!! Er på 98, jeg![]()
Ser denHehe, har ikke så mye annet å gjøre når lille henger i puppen![]()