Hay day

MTDC

Forumet er livet
VIP
Tenkte å laste ned å se hva dette er.. Men er jo så utrolig mange forskjellige.. Hvilken skal jeg laste ned, CC?
 
Tenkte å laste ned å se hva dette er.. Men er jo så utrolig mange forskjellige.. Hvilken skal jeg laste ned, CC?
Er det sånn som man kan risikere å bli litt hekta på?
 
Er det sånn som man kan risikere å bli litt hekta på?
Har forstått det sånn;-) Liker sånne spill.. Ihvertfall nå som jeg bare ligger på sofaen og slapper av mellom pumpingene.. Lille søte har sovet 6 timer snart!!! Raring:p Har omtrent ikke melk til henne uansett, så hun kan bare sove:p
 
Tenkte å laste ned å se hva dette er.. Men er jo så utrolig mange forskjellige.. Hvilken skal jeg laste ned, CC?

Supercell står det at det er som har den jeg lasta ned.. visste ikke at det var flere jeg :)
 
Har forstått det sånn;-) Liker sånne spill.. Ihvertfall nå som jeg bare ligger på sofaen og slapper av mellom pumpingene.. Lille søte har sovet 6 timer snart!!! Raring:p Har omtrent ikke melk til henne uansett, så hun kan bare sove:p
Lille sovedyret. :)
Min har sovet i snart 2 timer på sofaen nå, det skjer ikke så ofte. :)
 
Lille sovedyret. :)
Min har sovet i snart 2 timer på sofaen nå, det skjer ikke så ofte. :)
Ja, ho er ganske ekstrem.. Sover nesten like lenge uavhengig av om hun er sulten eller mett, så ho er kjempesulten når hun først våkner:p Men, men.. Forrige var også sånn.. Skal ikke klage;-)
 
da er nok det forklaringa på at du inne finner det.. :)
Tror nok det;-) Måtte være enten det eller at det er laget kun for nettbrett..
 
Hehe, har ikke så mye annet å gjøre når lille henger i puppen :)
Ser den;) Gleder meg til ammingen sitter her også:) Skal til hs og forhåpentligvis til legen i morgen, så da håper jeg vi får orden på det snart;) Kan jeg få tips til hvordan jeg bør løse 98?;) Den er dritvanskelig, jo:p Sleit lenge med 97 også, men den kom helt plutselig;)
 
Back
Topp