Hawaiibursdag

Kengu

Forumet er livet
VIP
Kengubarnet skal ha hele klassen på hawaiibursdsg, noen som jar tips til hva vi kan servere, oppskrifter på drinker, tips til dekorasjoner og leker?

Jeg hadde det som liten. Vi hadde hawaiburger som er vanlig burger men med en (frivillig) annanasring til mat.
Av underholding hadde mamma klippet opp silkepapir i div farger som vi festet på tråd til sånn "blomsterlenke" som du ser på alle filmer om hawai. (Bruk nål for å lage hull i papirbitene)

Var de to tingene jeg husket hvertfall. Jeg digget burgeren og lenken jeg lagde ble liggende i karnevalsutstyret til det røk [emoji4]

Bruk store planter til "palmer", sett opp paraplyer man kan sitte under, lag/kjøp blomsterkrans alle kan gå ved ankomst, bruk baderinger osv til pynt, lyslenker... :)

Vi hadde Hawaiifest hjemme for et par år siden. Festmagasinet Standard har masse pynt og utstyr! Uansett om du har butikken i nærheten eller ikke så kan du plukke opp inspirasjon fra temasidene deres for Hawaiifest: https://www.festmagasinet.no/temafest/hawaii :D

Pynt: fargerike papirgirlandere, Hawaiikrans til bursdagsbarnet/vertene. Paraplyer til "drinkene"
Mat: frisk oppkuttet frukt: druer, kiwi, ananas, jordbær. Fargerik gelé.

Musikk og inspirasjon: Lilo og Stitch, Vaiana,

Søk opp kids luau, så får du tips til alt mulig som er barnevennlig [emoji6]

Og så kan du jo farge sprite/7up/sitronbrus med blå konditorfarge for å få litt sånn hawaiian punch aktig drikke [emoji6] pynt med ananas og stjernefrukt og server i høye glass med paraply og sugerør

Hul ut en stor vannmelon og lag punsj av noe slag oppi. ( vannmelonslush kanskje?)

Bruk store planter til "palmer", sett opp paraplyer man kan sitte under, lag/kjøp blomsterkrans alle kan gå ved ankomst, bruk baderinger osv til pynt, lyslenker... :)
Blomsterkranser er kjøpt så alle får hvervsin
Palmer er også kjøpt + sånne til å henge opp som pynt

Søk opp kids luau, så får du tips til alt mulig som er barnevennlig [emoji6]

Og så kan du jo farge sprite/7up/sitronbrus med blå konditorfarge for å få litt sånn hawaiian punch aktig drikke [emoji6] pynt med ananas og stjernefrukt og server i høye glass med paraply og sugerør
Ja vi gar planlagt barnedrinker så paraply ig sugerørver kjøpt

Back
Topp