Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blanda ukoktTakk for tips
Kokte du de også eller blandet du de i ukokt?
De svekker vel litt i fruktmosen og? Hvis den er tynn? Tenkte å prøve det jeg, la den stå et par timer før hun får den.Kan være lurt å la gryne ligge litt i vann før du gir,så får det svelle litt. Vist ikke gjør grynet det i magen i stedeBare ett lite tips
![]()
Jeg er litt småtreig av megKan være lurt å la gryne ligge litt i vann før du gir,så får det svelle litt. Vist ikke gjør grynet det i magen i stedeBare ett lite tips
![]()
Kan gi magevondt. Min eldste fikk aldri det, og selv spiste jeg masse rå havregryn som liten, elsket det og fikk aldri vondt. Er nok individuelt det ogsåJeg er litt småtreig av megmen hva skjer om den svelker i magen?
Ok! Da skal jeg være obs på detKan gi magevondt. Min eldste fikk aldri det, og selv spiste jeg masse rå havregryn som liten, elsket det og fikk aldri vondt. Er nok individuelt det også![]()
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ok! Heldigvis har ikke snuppa reagertHavregryn som sveller i magen kan også gi forstoppelse.
Til akkurat (kun) dette formålet ville jeg nok brukt små lettkokte havregryn. ( om man ikke bløtlegger)
Tror også det går helt fint. Pleier å ha havregryn i smoothie om jeg lager og pleier ikke merke noe selv. Bare greit å være obs på.Ok! Heldigvis har ikke snuppa reagertmen har som oftest tid å legge de i fruktmosen en stund før hun skal ha
![]()
Ja, godt å få tipsTror også det går helt fint. Pleier å ha havregryn i smoothie om jeg lager og pleier ikke merke noe selv. Bare greit å være obs på.