Sorland Forumet er livet 9 Sep 2011 #1 Dere som lager havregrøt til ungene, hvor mye havregryn og melk/vann bruker dere? Pjokken her er fortsatt glad i grøt, og vil prøve havregrøt.
Dere som lager havregrøt til ungene, hvor mye havregryn og melk/vann bruker dere? Pjokken her er fortsatt glad i grøt, og vil prøve havregrøt.
Madinka Glad i forumet 9 Sep 2011 #2 Dobbelt så mye vått som tørt, er en tommelfingerregel. Jeg bruker halvt med h-melk og halvt med små-/store gryn og havrekli. Nam :-)
Dobbelt så mye vått som tørt, er en tommelfingerregel. Jeg bruker halvt med h-melk og halvt med små-/store gryn og havrekli. Nam :-)
Tåkeluren Flørter med forumet 9 Sep 2011 #3 Jeg bare halverer doseringa som står bak på pakken jeg, også bruker jeg halvt om halvt med melk og vann i stedet for bare vann.
Jeg bare halverer doseringa som står bak på pakken jeg, også bruker jeg halvt om halvt med melk og vann i stedet for bare vann.
sogn78 Forumet er livet VIP 9 Sep 2011 #4 Har prøvd å laga til son min med både melk, vatn og blanding, men kan likar det virkerlig ikkje. Spyttar det ut og lagar voldsomme grimasar ;o))
Har prøvd å laga til son min med både melk, vatn og blanding, men kan likar det virkerlig ikkje. Spyttar det ut og lagar voldsomme grimasar ;o))
sogn78 Forumet er livet VIP 9 Sep 2011 #5 Det er forresten veldig godt å ta nokon skiver med brunost i, og litt smør så blir den tjukk og god :o)
Det er forresten veldig godt å ta nokon skiver med brunost i, og litt smør så blir den tjukk og god :o)
Sorland Forumet er livet 9 Sep 2011 #7 sogn78 skrev: Har prøvd å laga til son min med både melk, vatn og blanding, men kan likar det virkerlig ikkje. Spyttar det ut og lagar voldsomme grimasar ;o)) Har du noe mer smak til, f.eks brunost. Innbilder meg at det ikke smaker så godt uten å tilsette litt smak.
sogn78 skrev: Har prøvd å laga til son min med både melk, vatn og blanding, men kan likar det virkerlig ikkje. Spyttar det ut og lagar voldsomme grimasar ;o)) Har du noe mer smak til, f.eks brunost. Innbilder meg at det ikke smaker så godt uten å tilsette litt smak.