Havrafting

Ms. SiloMon

Forelsket i forumet
Hadde dere dratt på det dersom formen var god? Har googla litt, og det står forskjellig ang havrafting og graviditet. Noen sier man ikke bør delta, noen mener det er greit fram til 3. mnd mens andre mener det er greit fram t.o.m 4. mnd.

Har litt lyst til å bli med på fest i morgen, og transportmiddelet dit er en havraftingsbåt... Tar mange timer å kjøre bil dit.

Man kan jo ikke akkurat slutte å leve.. Vil ikke tro havrafting er noe av det farligste, Kari Traa er vel 5 mnd på vei å hun skal jo/har hoppet i fallskjerm [:D]

Nei, hadde absolutt ikke blitt med. Det er vel anbefalt at gravide ikke er med på havrafting. På et utdrikningslag jeg var me på i juni, var det ei gravid som uteble på akkurat havraftingen. Jeg har vært med på det mange ganger, og det anbefales ikke til de som er gravid eller har hatt rygg problemer. MEN det spørs hvor det er, hvor store bølger og ikke minst, har du mulighet til å regulere farten  ( kjenner de som kjører?)
Noen ting går man jo bare glipp av når man er gravid.. og er jo definitivt verdt det [;)]

om du er vant med det fra før du ble gravid. så vil jeg tro at en tur skader nok ikke...
men være forsiktig, om du greier då...

Jeg hadde ikke tenkt meg om engang!!*grønn av misunnelse*[8D][:D]Så ja, jeg hadde dratt!

Har kjørt noen turer før, så vet jo hvordan det er. Tror kanskje jeg blir med om havet er forholdsvis stille. Kjører jo på innsida av skjær/øyer så blir jo ikke sååå mye bølger. Men om det fortsetter å blåse like mye som det gjør akkurat nå, får jeg kose meg med film mens sambo drar på fest[:)]

Takk for svar jenter!

Back
Topp