Hav av babynest...

Har et babynest fra sist. Veldig god erfaring fra sist. Brukte det i vuggen, la over sengen og litt under samsoving (i midten av oss) synes de øt virket tryggere enn under vår dyne og redd for at baby skal sparke seg nedover under dyna vår. Får de hva vi gjør denne gangen. Var ikke klar over fare med sprinkelseng beskytter eller babynest. Men er så pass kanter på at babyen klarer ikke å snu seg og slik han/hun puster inn i stoffet. Men vi får følge ekstra godt med :)
 
Har sydd et selv. Tenker å bruke det i sofa og vugge i stua på dagtid. Starter med det utgangspunkt at jeg ikke ønsker samsoving, men kommer til å ha baby i sprinkelseng på soverommet vårt den første tiden. Så jeg ser ikke behov for å bruke babynest om natta.
 
Har kjøpt henriettes nest, super fine og super fornøyd. Hun kan brodere på navn også om man ønsker[emoji171][emoji170]
 
Hadde ikke babynest sist og kan på ingen måte si at det var noe savn. Så kommer nok ikke til å kjøpe denne gangen heller [emoji4]
 
Har et babynest fra sist. Veldig god erfaring fra sist. Brukte det i vuggen, la over sengen og litt under samsoving (i midten av oss) synes de øt virket tryggere enn under vår dyne og redd for at baby skal sparke seg nedover under dyna vår. Får de hva vi gjør denne gangen. Var ikke klar over fare med sprinkelseng beskytter eller babynest. Men er så pass kanter på at babyen klarer ikke å snu seg og slik han/hun puster inn i stoffet. Men vi får følge ekstra godt med :)
Hva slags nest har dere?
 
Hva slags nest har dere?
Litt vanskelig å svare på, da jeg kjøpte av ei på Finn som sydde babynest i 2014.. Men det er slik jeg kan knyte fotenden eller åpne den helt når babyen har blitt lengre:)
 
1520028713403.jpeg men det ser sånn ut også knyter jeg bare igjen fotenden i begynnelsen :) har akkurat hatt det en runde i vaskemaskinen ;)
 
Back
Topp