Hausken

Anne12

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg skal på innledende samtale med Klinikk Hausken på fredag. Både jeg og min mann har tatt blodpørvene vi fikk rekvisisjon på i posten. Jeg fikk mensen på fredag (01.08). Er det noen som vet hvor kjapt man kan komme i gang med et forsøk? Jeg er VELDIG utålmodig. Jeg har regelmessing mens (hver 35. dag), men den varer ikke lenge (3 dager). Jeg har eggløsning i hver syklus.

Jeg var gjennom et mislykket IVF-forsøk på Riksen i oktober 2010. Ble gravid på¨egenhånd i oktober 2010, så vi har et barn på snart tre år. Har ikke blitt gravid siden det. Har ikke brukt prevensjon. Nå er det nok prøving på egenhånd :(.

Noen som har noen erfaringer å dele? Jeg har "smuglest" her inne på forumet en stund nå.

Hilsen utålmodig vestlending på 36 år.

Hvis dere ikke trenger mer utredning eller de vil sjekke noe mer, så er det godt mulig at du kan starte med spray i syklusdag 21. Om det er den type medisiner du skal på da. Jeg har også vært på kort regime med bare sprøyter og da startet jeg opp på syklusdag 4. Det er selvfølgelig forskjellig for mange, men da vet du at muligheten for snarlig oppstart er der:):) Lykke til på fredag!:):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Tusen takk for svar!
Jeg har lurt litt på dette med lang og kort regime.. Hvorfor må noen ha langt og andre kort regime? Sist gang tror jeg at jeg hadde langt regime med spray i mange uker før sprøytene.

Jeg har pco og derfor mange egg. Jeg trengte derfor ikke å nedregulere kroppen. De satte meg rett på hormoner som skulle stimulere til mange fine egg. Resulterte i 2 runder uten godt resultat. 1 egg ut første gangen og 0 på andre. Nå prøver de på en annen medisin, og håper det kommer litt flere egg av dette:) Er ikke helt sikker på hva som jør at noen må ha det ene eller det andre. Men de har vel peiling på hva de driver med. Hehe:) Og Hausken har jo et veldig godt rykte på seg da:):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg skal også ha neste forsøk hos Hausken. Etter at du har din forsamtale, kan du begynne så snart som mensen kommer. :-) Angående kort og langt protokoll, det er litt avhengige av hva slags problem dere har. Du får informasjon om disse på forsamtalen med resept på medikamenter.

Jeg hører til hos Klinikk Hausken også. Jeg startet på medisiner samme dag som forsamtale ved første forsøket vårt.. Vil tro du får begynne på medisin syklusdag 20 om de ikke vil sjekke noe mer.. :)
Nettopp begynt spraying for siste bonusforsøket vårt. Vært gjennom 5 isci hos de tidligere, og har en gutt på 4 og en jente på 1. Siden vi alltid har ønsket 3 barn har vi satt av penger til et bonusforsøk.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp