For og mot? Dine erfaringer? Enkelt/3pk?
Avbrudd pga helg?
Etter 5 mislykket innsett på Riksen er jeg nå veldig klar for å se videre privat.. Men synes det er skummelt mtp de store kostnadene..
Man får fortsatt dekket medisiner, så lenge man ikke har brukt opp de 3 offentlige forsøkene?
Avbrudd pga helg?
Etter 5 mislykket innsett på Riksen er jeg nå veldig klar for å se videre privat.. Men synes det er skummelt mtp de store kostnadene..
Man får fortsatt dekket medisiner, så lenge man ikke har brukt opp de 3 offentlige forsøkene?
Derfor spør jeg bare rett ut. Jeg har hatt ett offentlig forsøk i det offentlige (som ble mislykket, ingen egg på frys og overstimulering). Har da to forsøk igjen. Kan jeg få dekket medisinene ved forsøk 2 og 3 i det private? Er det ikke en viss grense som må passeres før man får dekket? Og jeg visste ikke at man får dekket medisinene hos privatklinikk.. Hvorfor informerer ikke spl. om det? Da hadde jeg jo kanskje valgt privat med en gang..må vente ett halvt år fra første forsøk til andre forsøk der jeg er nå pga at man havner bakerst i køen igjen.