Hausken - frys

Ja, fikk annen medisin. Offentlig prøvde de med samme medisin hver gang, og samme dose. De var redd for overstimulering.
På Hausken fikk jeg kombinasjon av Meriofert og Gonal-F, og mer enn dobbel så sterk dose enn det jeg fikk offentlig. De gjorde egentlig alt annerledes privat - f.eks når i syklusen jeg begynte med stimulering osv.
Følte de tilpasset alt etter min problemstilling :happy:
Okei takk for svar. Får se hva man gjør. Har et forsøk igjen i det offentlige. Er litt i tankeboksen. Er i grunn mannlige faktor her, men jeg får ikke mange egg ut heller, så
 
Ja, fikk annen medisin. Offentlig prøvde de med samme medisin hver gang, og samme dose. De var redd for overstimulering.
På Hausken fikk jeg kombinasjon av Meriofert og Gonal-F, og mer enn dobbel så sterk dose enn det jeg fikk offentlig. De gjorde egentlig alt annerledes privat - f.eks når i syklusen jeg begynte med stimulering osv.
Følte de tilpasset alt etter min problemstilling :happy:
Jeg fikk også nesten dobbelt så høy dose meriofert hos Hausken som det de ga meg med menopur offentlig. Med helt supre resultater!
 
Jeg fikk ikke noe på frys på Hausken, men har alltid fått på frys i det offentlige. Antall egg ut var ca det samme og brukte akkurat samme medisiner. Var generelt sett ikke fornøyd med Hausken, opplevde det veldig samlebånd og profittorientert. Men hører mange som er fornøyd så er tydeligvis ganske ulike opplevelser!
 
Jeg fikk ikke noe på frys på Hausken, men har alltid fått på frys i det offentlige. Antall egg ut var ca det samme og brukte akkurat samme medisiner. Var generelt sett ikke fornøyd med Hausken, opplevde det veldig samlebånd og profittorientert. Men hører mange som er fornøyd så er tydeligvis ganske ulike opplevelser!
Takk for svar! Interessant å høre alle erfaringer. Hvilken Hausken-klinikk var du på?
 
Jeg prøvde også q10greier aldri hat så dårlig og lite egg som da. Så gjelder ikke for alle. Aldri hat på frys men alltid mer egg , slutta med de tvert .. hjalp null så alle er vi forskjellige
 
Jeg prøvde også q10greier aldri hat så dårlig og lite egg som da. Så gjelder ikke for alle. Aldri hat på frys men alltid mer egg , slutta med de tvert .. hjalp null så alle er vi forskjellige
Samme her, hadde tilsynelatende dårligst egg/embryokvalitet ved siste uttak når jeg hadde gått på q10. Men det hadde nok ingenting med q10 å gjøre, men at stimprotokollet ikke var optimalt og at jeg fikk stoffskifteproblemer. Tror ikke det skader, men hjelper nok ikke for alle nei.
 
Dette var i Stavanger, ca 2 år siden.
Aldri fått på frys på hausken jeg heller og går til Jon hausken selv.. så tror de er strenge på det. Skal sies at jeg ikke fikk på frys i dk heller men de satt inn to egg vært forsøk og på 3 ble det baby av ett av eggene . Men hat to dårlige forsøk hos hausken nå og er i gang med forsøk nummer 3 .. går ikke det vet jeg ikke helt va jeg skal gjøre ..
 
For min del har jeg vært gjennom et forsøk offentlig (Riksen) og et på Hausken. Fikk 2 på frys på Riksen og 6 på Hausken. Hausken ga meg andre medisiner, høyere dose, samt dual trigger for modning (halv Ovitrelle pluss 2 stk gonapeptyl). Og det funket. Men tenker noe kan være tilfeldigheter og, hver eneste syklus er jo forskjell.
 
For min del har jeg vært gjennom et forsøk offentlig (Riksen) og et på Hausken. Fikk 2 på frys på Riksen og 6 på Hausken. Hausken ga meg andre medisiner, høyere dose, samt dual trigger for modning (halv Ovitrelle pluss 2 stk gonapeptyl). Og det funket. Men tenker noe kan være tilfeldigheter og, hver eneste syklus er jo forskjell.
Takk for at du deler. Interessant, det virker som at mange får høyere dose medisin. Men ja, er sikkert en del tilfeldigheter ift. syklus.
 
Takk for at du deler. Interessant, det virker som at mange får høyere dose medisin. Men ja, er sikkert en del tilfeldigheter ift. syklus.
Ja, tror nok private klinikker ofte tør å gi høyere doser. Samtidig så må man jo prøve seg litt frem på det første forsøket. Riksen satte meg på rimelig lav dose pga blant annet høy AMH (ikke PCOS) og at de var redde for overstimulering. Dosen måtte justeres opp underveis i stimuleringen, da jeg ikke responderte noe særlig. Da jeg kom til Hausken fortalte jeg om erfaringene fra Riksen, men de hadde nok uansett gitt meg høyere dose. Har hatt en samtale med Riksen, så vet at om det blir en ny runde der er planen høyere dose enn sist, men likevel lavere enn jeg fikk på Hausken.
 
Back
Topp