• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Haukeland

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Hei
Noen som er i gang med ivf på Haukeland for tiden? Regner med å få svar på søknaden hos dem i neste uke, og er litt spent på hvor lenge vi må vente både på forsamtale og start etter det...

Hei
Noen som er i gang med ivf på Haukeland for tiden? Regner med å få svar på søknaden hos dem i neste uke, og er litt spent på hvor lenge vi må vente både på forsamtale og start etter det...
Holder på der, men er kun fryseforsøk.
Er 6 mnder ventetid på å komme inn til forsamtale ifølge nettsiden deres.
Varierer hvor lang tid det tar etter det. Jeg fikk beskjed om 7 mnder ventetid før vi fikk starte på behandlingen, men kom inn etter 5 mnder pga ledig kapasitet.

Skal på forsamtale der neste tirsdag :happy: måtte vente ca 6 mnd på samtale først, men fikk brev om time 1 mnd tidligere, så det ble "bare" 5 mnd ;) så nå er jeg spent på å høre når vi kan komme i gang med forsøk :)

Holder på der, men er kun fryseforsøk.
Er 6 mnder ventetid på å komme inn til forsamtale ifølge nettsiden deres.
Varierer hvor lang tid det tar etter det. Jeg fikk beskjed om 7 mnder ventetid før vi fikk starte på behandlingen, men kom inn etter 5 mnder pga ledig kapasitet.

Takk håper vi og får time før!

Skal på forsamtale der neste tirsdag :happy: måtte vente ca 6 mnd på samtale først, men fikk brev om time 1 mnd tidligere, så det ble "bare" 5 mnd ;) så nå er jeg spent på å høre når vi kan komme i gang med forsøk :)
Takk Lykke til på tirsdag huff, ja, håper vi og får ett slikt brev, all nedkorting av tid er bra!

Vi holder på nå. Vi sendte henvisning i mars og fikk forsamtale i midten av mai (ble fremskyndet pga ledig kapasitet). Forsøk i starten av september, så ca 6 mnd ventetid frå henvisning til oppstart. :)
Ble totalfrys i første runde her, så skal i gang med fryseforsøk i naturlig syklus i november.

Back
Topp