Haukeland universitetssykehus

Bor rett i nærheten av ostereidet :)
hvilken del kjem du ifra då? NH er jo kjempe stort, har eg oppdaget, hehe.. Eg e ikkje herifra opprinnelig ;)

Ja, er stort:-) Kommer opprinnelig fra Fammestad. (Til høyre rett etter Eikangervåg før du fortsetter mot Ostereidet. :-) ) Fin plass å bo på da. Bodd der lenge? Hvor bodde du før?:-)

fammestad vet eg godt kor e ;)
ja er kjempe fin plass, eg trives veldig,har bodd i NH i 4 år no, men her ute har g bodd i to år :) er fra Sotra egentlig, men mange år siden eg bodde der..
hvorfor flyttet du herifra da?? Hvis det e greit at eg spør!?!

fammestad vet eg godt kor e ;)
ja er kjempe fin plass, eg trives veldig,har bodd i NH i 4 år no, men her ute har g bodd i to år :) er fra Sotra egentlig, men mange år siden eg bodde der..
hvorfor flyttet du herifra da?? Hvis det e greit at eg spør!?!

Fra Sotra til Ostereidet:P Hvordan skjedde det? :-) Mine foreldre flyttet derfra når jeg var liten, men mange i familien min bor der ute, så har tilbrakt mye tid der:-)

Hehe, jepp, flere som har lurt på det ;) men blir sånn når man finne kjærligheten vettu ;) hehe..
Åå, skjønner :) halve slekta til min kjære bor litt forbi fammestad, så har vært en den vei selv, er jo en skikkelig fin plass da :)

Ja, veldig lett for, man gjør mye for kjærligheten. Bra du trivdes der da. Er jo ett stort steg å ta å flytte.

hehe D e sant ;) men det e verdt det da, hehe..
Ja er ett stort steg, men eg e en "bonde" jente så det e midt i blinken for meg, hehe..

Hehe, sant så du sier. Midt i blinken for deg:-) Jobber med?

er for tiden sykemeldt, på utkikk etter ny jobb grunnet helse...
hva jobber du med da???

Jeg er også sykemeldt nå. Jeg. Fallt på isen så har slete mye med rygg, men begynner å bli bra nå heldigvis. Begynner i jobb igjen på onsdag neste uke:-) Men får kun jobbe 3 timer pr. Dag da. Men bedre enn ingenting:-) Jeg jobber som befrakter:-)

Jeg er også sykemeldt nå. Jeg. Fallt på isen så har slete mye med rygg, men begynner å bli bra nå heldigvis. Begynner i jobb igjen på onsdag neste uke:) Men får kun jobbe 3 timer pr. Dag da. Men bedre enn ingenting:) Jeg jobber som befrakter:)
Au, det hørtes vondt ut.. På skøyter da eller is på bakken??
Ja tre timer er jo noe da, sikkert nok og egentlig, hehe, eg blir sliten av å gå opp en trapp :P
befrakter?? Hva er det?? :)

Au, det hørtes vondt ut.. På skøyter da eller is på bakken??
Ja tre timer er jo noe da, sikkert nok og egentlig, hehe, eg blir sliten av å gå opp en trapp :P
befrakter?? Hva er det?? :)

Is på bakken.. Kjedelig men sånn er det. Ja, er sikkert nok:-P Jeg jobber innenfor transport. Det jeg helst driver med er å styre lastebiler med å få innhentet gods hos kunder:-)

Is på bakken.. Kjedelig men sånn er det. Ja, er sikkert nok:p Jeg jobber innenfor transport. Det jeg helst driver med er å styre lastebiler med å få innhentet gods hos kunder:)
ursj, falle på siden e grusomt!!!
Oy, spennende :D hørtes ut som en utfordrene og artig jobb ;)

Ja, det er det:) trivdes med det:) Du har lyst å begynne jobbe med da?
får ikkje jobbe med det eg vil, så er litt sånn stuck, har så mange utfordringer i forhold til helsen :/ og er jo ikkje beste tiden å søke jobb 16, snart 17 uker på vei :P

får ikkje jobbe med det eg vil, så er litt sånn stuck, har så mange utfordringer i forhold til helsen :/ og er jo ikkje beste tiden å søke jobb 16, snart 17 uker på vei :P

Satse på at du kan finne noe du bil trivdes med da:-)

Ja :) har termin 29. Sep.

Back
Topp