Haukeland sykehus

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen her som har erfaringer her i fra?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ikke annet enn at jeg har blitt henvist dit og har en venninne som ble gravid med ivf derfra. Men tror det er andre som har erfaring der her inne på forumet :)

Har du sendt søknad om ivf?

Ja,eller legen som jeg hadde når jeg var innlagt, hun skulle begynne værtfall.så skulle de ringe meg neste uke da :)

Har vært igjennom 5forsøk på Haukeland. 2fersk forsøk og 3fryseforsøk. Sitter her med en liten gutt i magen, som er laget på Haukeland :)

Noe spesielt du lurte på?

Egentlig alt ;) hihi
Alt dette er veldig nytt for oss.
Så venter egentlig at legen der skal ringe meg No denne uke,og er veldig spent på hva hun sier :)

Svarte deg innpå den andre tråden :) :) :)

Hva er sjansen for at det sitter med en gang?
Jeg tror jo at jeg skal bli gravid på 1 forsøk jeg hihi ;) :p
Men ellers er alt helt fint med begge oss, da det bare var disse dumme egglederen mine som var ødelagte :(

Ok kan man se når de setter det inn?

Er selv fra Bergen ja :) Jeg fikk ikke se når de satt inn, men jeg fikk se selve egget før de satt det inn da :) :) Det var igrunn veldig deilig å få se det søte lille egget hihi :) :)

Haukeland ligger i toppen, evt den som ligger øverst av ivf klinikkene i norge, de har vel en suksessrate på rundt 35% per innsett, om jeg ikke husker heelt feil, så derfor bør man forberede seg på at det kan ta 3-4 innsett før det klaffer, da vektlegger jeg KAN, for noen blir jo gravide etter første eller andre innsett... :)

Takk for svar, og det er kjekt det er noen fler fra Bergen her og :)

Opprinnelig bergenser du også forresten? :) :)

Jeg er bergenser ;)

Hei,

Jeg ser at dere er fra Bergen og skal prøve IVF ved haukeland. Vi skal prøve IVF for første gang om et par uker. Da lurer jeg om dere har fått klexane fra starten av behandlingen? En venn av meg fikk behandling hos Hausken og hun har fått helt fra starten. Jeg har også lest at det kan øke sjansen å bli gravid. Har dere noen erfaring med det?

Hei! Og masse lykke til, kjekt å høre om fler som hører til Haukeland! :D Klexane har jeg forstått er blodfortynnende og gis kun til de som måtte trenge det (om det er pga tillegssykdommer som kan skape problemer for festingen i livmor... ja sånn ca, vet ikke så mye om det..) :) :) så altså ikke noe som skal gis til alle.

Masse lykke til jenter. Bli nok ikke noe på meg før etter sommeren tenker jeg :( skal til forsamtale i slutten av mai. Men håper på et forsøk før året er over ihvertfall!!

Uansett - hold oss oppdatert da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg skal begynne om ei uke cirka. Litt avhengige av når mensen starte. Da blir der nesten samtidig som deg. Håper det blir positive til oss begge to. :-)
Åå så spennende da!! Lang eller kort protokoll hvilke medisiner? Jeg starter opp om ca tre uker :) :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Back
Topp