haukeland sykehus

cassi

Flørter med forumet
noen som har lagt på dei forskellige avdelingene som kan fortelle meg hvordan det var osv
jeg her selv lagt på barsel avdelingen og det var kos og masse hjelp fekk jeg også.
men lurer nå på om jeg skal ligge på hotellet men har hørt at der får du ikke noe serlig me hjelp osv.?
så er det barselloftet og storken også. er så usikker på hvor jeg skal ligge.har en jente på to som jeg vill skal få vere me meg også, på dagen.
noen som kan hjelpe????

desverre lite til hjelp der altså,lå på barselen selv sist,likte meg ikke der[:'(]ble behandla veldig dårlig. men blir nok det denne gangen oxo.

Vi har vært på barneavd og der var det kaos og fikk hotell.
Og der kom de ned med babyene og spiste og hadde mennene med seg. Såg ut som de koste deg veldig [:D]

tror eg ville ha valgt hotellet. det tror eg hadde vært best egentlig... låg i 3etg og der får du jo bare ha besøk mellom då pg då.. men på hotellet og storken lever du mere fritt..

låg på barselloftet sist. og der er det kjempekoselig. har sagt om jeg er i form og klarer meg selv så skal jeg opp dit. nekter å ligge på barsel. og på barselloftet får du ha med deg jenta di hele dagen.

glemte å si at eg har hatt mange venninner som har bodd på hotellet. det er en jordmor der borte og så hjelper deg om du trenger det.. hvertfall sånn eg har forstått det... vet eg skal hvertfall der hvis det kommer en til

Låg på familierom på barsel. Adrian var på barneklinikken,så fikk ikke noe serlig kontakt med de som jobbet der. Synes bare de virket sure og overlegne. Ikke ga de noe serlig informasjon om noe heller. Men fødte på storken og der var de jormødrene jeg møtte veldig hyggelige.

Syns det er så mange forskjellige meninger. Og folk blir behandlet så ulikt. Blir jo nesten usikker jeg. Har litt lyst å føde på Voss, men vi har ikke klart å skaffe oss bil ennå. Så da blir det Haukeland. Vil prøve Storken..

syns de er helt forferdelig oppe i 3etg eg , men det er min mening.. flere av venninnene mine har også hatt det forferdelig der.. også de som jeg snakket med da jeg var der oppe.. var ikke mange som var fornøyd

3 Etg? Er det den vanlige barselavdelingen? Tror jeg var der på besøk engang. Syns det var så ukoselig der..

ja det er det.. ja ikke noe kjekt der oppe i det hele tatt... ingen hjelp å få når du trengte det

ORIGINAL: anettesj

syns de er helt forferdelig oppe i 3etg eg , men det er min mening.. flere av venninnene mine har også hatt det forferdelig der.. også de som jeg snakket med da jeg var der oppe.. var ikke mange som var fornøyd

Jupp.... helt forferdelig!

Det var der jeg låg. Jeg fikk ikke informasjon om noe som helst. Og som førstegangsfødene burde de gi litt informasjon. For en vet jo ikke hva en må spørre om heller. Jeg ble ikke sjekket når jeg reiste ut eller noen ting.

Back
Topp