HAUGESUNDS-JENTER (se hit)

to små englebarn

Forumet er livet
hadde vært koselig å fått til en fast dag å treffes på og ikke minst hvor ofte vi skal treffes, hva mener dere?
så kan vi bytte litt på å ha det hjemme hos hverandre (som er kosligere for de små) åsså av og til på cafe.

ORIGINAL: Klooom

kan godt ha det en dag i uken for meg..:) har liksom ikkje sååå møkje å jer om dagene..:P

jeg synst det hadde vært koselig en gang i uken jeg også. har mye å gjøre, men heller et treff med dere enn å handle, vaske, rydde..

en gang i uken eller annenhver[:D][:D]
så er det samme for meg.. er me på alt eg, tihi..
en gang i uken så kan vi bytte å ha det hjemme hos ein annen..hadde vært kjempekoseli..

for min del blir det litt ofte med en gang  uka. litt langt å kjøre. Men jeg trenger da ikke være med på alle da

skal vi si annenhver uke da? 
så slenger bare sil86 og charlieb seg på når de kan med tanke på at de bor i ølen og på bømlo.

hvilken dag passerdet best for dere?

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

skal vi si annenhver uke da? 
så slenger bare sil86 og charlieb seg på når de kan med tanke på at de bor i ølen og på bømlo.

hvilken dag passerdet best for dere?

det er for så vitt det samme hvilken dag det er, så lenge det er på dagtid.. vi er no hjemme hele gjengen tror jeg enda

mandag eller tirsdag passer egentli best.. men kan jo alle dager da utenom fredag (for då har sambo fri)[:D][:D]
så tar vi det annenhver uke..så henger dei me dei så kan di gangene det er[:)][:)]
er jo ikke verdens undergang om ein ikke kan en gang.. men alltid kjekt når det passe for flest mulig av oss[:D][:D]

Eg e me. men passe alle dager men ikke så godt mandager for da har Fabian fri fra barnehagen.

ORIGINAL: mammas englebarn

Eg e me. men passe alle dager men ikke så godt mandager for da har Fabian fri fra barnehagen.

bare ta han med!! så kan han leke litt med Thea ;o)

mandag eller tirsdag då[:D][:D] 
skal vi begjynne allerede denne uken eller ska vi vente til neste??

da sier vi tirsdager?? siden mammas englebarn hadde gutten sin hjemme om mandager.

hvem vil begynne med å invitere flokken hjem?

dytter den opp[:D][:D]

ORIGINAL: Klooom

me kan sikkert ver hos meg vist ingen andre vil ha det?[:D]
eller ta det på cafe ein gang til ? Samme for meg..:)

kan godt ta det hos deg. så rullerer vi på et etterhvert..

kan være hos meg også[:D][:D] 
tirsdag klokka 12?? passer det??

tirsdag passer supert[;)]

hihi, lurer på hvem som har stemt jeg. er 11 stemmer, men vi er da ikke så mangen...

tirsdag høres supert ut. alle tar med seg litt mat og drikke?

bor på torvastad. tar inn te venstre når du ser kiwi, følger veien hele veien opp til ein ser helsestasjon på venstre side og masse like leiligheter på høgre siden. (skal over 2 fartshumper rett ved siden av helsestasjonen) så tar ein inn te leilighetene og kjører rett frem til endes.
kan sikkert parkere på gjesteparkeringen i  begjynnelsen av veien og gå bort.. bor nede i den siste leiligheten.. 111a. 
kan jo bare skrive pm om dere vil ha nummeret og dere ikke finner frem[:D][:D]
trenger ikke å ta me noe, kjøper inn noe kjeks og noe drikke på[:D][:D] enkelt og greit eller?? ka seier dere??

haha.. lurer eg også på[:D][:D] eg stemte nå... tihi.. så nå e det 12 stemmer..[8D][8D][8D] [8D][8D][8D][8D]

det enkle er ofte det beste ja..  sender du meg adr på PM så kan jeg plotte det inn på GPSèn...
men vet jo selvsagt hvor kiwi er. helsestasjonen også...

åh, gleder meg...

Back
Topp