Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KjellisMam
ORIGINAL: kaja82
kor gammale e du da KjellisMam? :) bjunnt å kåmma i orden? me flytte om nåken mnd...stress!! men blir kjekt når me e færdige da :)
Eg e 21 (å et halvt [8D])..
BJUNNER sån smått å komme i orden ja [:D] Herlig å bu i et heilt hus for seg sjøl når du e vante me ein liten leilighet midt i haugesund sentrum [:D]
Åh eg trudde de sko bli stress å flutta ja men ikkje på langt nær så stressande som d e..[&:]
Men som sakt DEILIGT når me e komt i orden [:D]
Kor dåkke flutte da ? [:D]
ORIGINAL: nonblond
Skal føde i haugesund men bor i Etne.. =) Forferdelig å føde i hgsd sist... Bare elendige jordmødre og leger[:'(] Dansker jeg ikke forstod, leger som ikke hadde tid til noenting osv osv.. Det var i høysesongen.. Var helt forferdelig å ikke få ha gubben med meg når jeg låg der!!! Håper denne fødselen blir ukomplisert og heldigvis blir den utenom høysesongen slik at vi får bo på barselhotellet, det blir nok en bedre opplevelse da! =)
ORIGINAL: nonblond
Skal føde i haugesund men bor i Etne.. =) Forferdelig å føde i hgsd sist... Bare elendige jordmødre og leger[:'(] Dansker jeg ikke forstod, leger som ikke hadde tid til noenting osv osv.. Det var i høysesongen.. Var helt forferdelig å ikke få ha gubben med meg når jeg låg der!!! Håper denne fødselen blir ukomplisert og heldigvis blir den utenom høysesongen slik at vi får bo på barselhotellet, det blir nok en bedre opplevelse da! =)
ORIGINAL: Serine sin mamma
Hadde ein fine fødselsopplevelse eg på Haugesund sjukehus, for nødde med personale jaffal[:D] (utenom nogen av dei så sko hjelpa å amma)
ORIGINAL: Aprilmammaen
eg e ei haugesund jenta;) e 23 år:) men e litt hemmelige nå:p
GRATULERERE [:D]
ORIGINAL: Mamitas
ORIGINAL: Serine sin mamma
Hadde ein fine fødselsopplevelse eg på Haugesund sjukehus, for nødde med personale jaffal[:D] (utenom nogen av dei så sko hjelpa å amma)
Akkurat det samme med meg, litt for stort ammepress på en som ikke får det til (det fikk ikke jeg), men det er det vell sikkert over alt.
Eg hadde o ein forsåvidt fin opplevelse der. Eneste var at det var så fult når eg var der. måtte vente flere timer på undersøkelsesrom for alle fødestuene var opptatt, å ble trilla inn på barsel 1,5 time etter fødselen for dei trengte fødestua til noen andre.. Men det er ikkje så mykkje å gjør med..:)
Men syns o ammepresset var veldig stort, eg prøvde å prøvde i flere uker før eg gav opp.
Men eg hadde o 4 forsjellige jordmødre (var 23 timer på sjukehuset før han ble født, LANG fødsel [:'(]) å 3 av dei var veldig greie, men hu eine likte eg ikkje hu bare kjefta på meg for alt mulig..!!